Η δυσλεξία είναι μια νευρολογική διαταραχή, μια ειδική μαθησιακή δυσκολία, που επηρεάζει βασικές λειτουργίες της μάθησης και ειδικότερα τους τομείς της ανάγνωσης, της γραφής και της ορθογραφίας. Τα παιδιά με δυσλεξία έχουν φυσιολογική νοημοσύνη, ενώ παρουσιάζεται συχνότερα στ’ αγόρια απ’ ό,τι στα κορίτσια, σε αναλογία 4 προς 1. Κατά την προσχολική ηλικία, αλλά πολύ περισσότερο στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, πιθανές ενδείξεις που θα πρέπει να υποψιάσουν τον γονέα και τον εκπαιδευτικό για εμφάνιση ειδικής μαθησιακής δυσκολίας,  είναι οι ακόλουθες:   Προφορικός λόγος:   1.Οι προφορικός  του λόγος είναι ανώριμος συντακτικά και γραμματικά 2.Παραλείπει συλλαβές ή καταλήξεις 3.Μιλάει κομπιαστά, αργά και ψάχνει να βρει τις κατάλληλες λέξεις. 4.Μπερδεύει τη σειρά των γραμμάτων μέσα στη λέξη καθώς και ακουστικά παρόμοιες λέξεις, π.χ. λέει ματηθής αντί μαθητής, στεκούρι αντί τσεκούρι. 5.Δυσκολεύεται να διηγηθεί μια ιστορία με την σωστή σειρά των γεγονότων 6.Συλλαβίζει σωστά, όμως όταν προσπαθεί να διαβάσει την λέξη ολόκληρη την λέει λάθος 7.Κατά την ανάγνωση, δεν τηρεί τα σημεία στίξης και μπερδεύεται στον τονισμό των λέξεων   Γραπτός λόγος 1.Γράφει ακατάστατα και δυσανάγνωστα 2.Παραλείπει, αντιμεταθέτει, προσθέτει γράμματα ή συλλαβές μέσα στη λέξη 3.Παραλείπει σημεία στίξης και τόνους 4.Δυσκολεύεται και κάνει λάθη στην αντιγραφή από τον πίνακα 5.Δεν αφήνει διαστήματα μεταξύ των λέξεων 6.Κάνει ορθογραφικά λάθη που μπορεί να είναι θεματικά, φωνολογικά, γραμματικά   Χωροχρονικός προσανατολισμός 1.Μπερδεύει χωροχρονικές έννοιες ,όπως δεξί-αριστερό, χθες-αύριο 2.Δυσκολεύεται να μάθει τις μέρες της εβδομάδας, τους μήνες, την ώρα, την προπαίδεια 3.Παρουσιάζει δυσκολίες στον προσανατολισμό και άρα σε καθημερινές διαδοχικές ρουτίνες πχ ντύσιμο, δέσιμο κορδονιών Μνήμη 1.Δυσκολεύεται να θυμηθεί ημερομηνίες, ονόματα, τοποθεσίες, την προπαίδεια 2.Παρουσιάζει δυσκολία να συγκρατήσει προφορικές εντολές και στη συνέχεια να τις εκτελέσει 3.Ξεχνάει συχνά τις σχολικές του εργασίες και χάνει τα πράγματα του   Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε πως η δυσλεξία αποτελεί μια σύνθετη μαθησιακή δυσκολία που επηρεάζει πολλούς τομείς τόσο τις σχολικής όσο και της καθημερινής ζωής του παιδιού. Βέβαια, ο βαθμός των δυσκολιών αυτών αλλά και η μελλοντική μαθησιακή απόδοση του παιδιού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες με κυριότερους: τη φύση της ειδικής μαθησιακής δυσκολίας, αφού κάθε παιδί έχει ένα ξεχωριστό μαθησιακό προφίλ την έγκαιρη και έγκυρη διάγνωση την εξατομικευμένη και εξειδικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση     Τελικά, ο ειδικός παιδαγωγός σε συνεργασία με τους γονείς, τον δάσκαλο της τάξης, αλλά και με άλλους ειδικούς εφόσον κριθεί σκόπιμο, όπως τον εργοθεραπευτή, τον λογοθεραπευτή ή τον ψυχολόγο, παρεμβαίνει εκπαιδευτικά προκειμένου να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες του μαθητή. Φαιδώρα Ρίζου Ειδική Παιδαγωγός, ΜΑ  www.eidikipaidagwgos.blogspot.com
Οι γάτες είναι πολύ καλές για συντροφιά και μας κρατάνε μακρυά τα ποντίκια επίσης είναι πολύ όμορφα ζώα και θέλουν πολλά χάδια όμως  πρέπει να γνωρίζεται κάποια πράγματα πριν πάρετε ένα γατάκι.   1.Οι γάτες είναι πιο ανεξάρτητες από τους σκύλους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους μόνες τους. Πριν υιοθετήσετε μια γάτα, σκεφτείτε αν έχετε χώρο στη ζωή σας. Πόσο απασχολημένοι είστε, πόσο χρόνο είστε σπίτι. Αν δουλεύετε πολλές ώρες ίσως δεν έχετε αρκετό χρόνο να περιποιηθείτε μια γάτα που χρειάζεται συχνό βούρτσισμα οπότε ίσως είναι καλύτερο να υιοθετήσε κοντότριχη γάτα. Επίσης, ίσως είναι καλύτερο να υιοθετήσετε μια ενήλικη, ήρεμη γάτα και όχι ένα ζωηρό γατάκι αν δεν μπορείτε να ασχοληθείτε με την εκπαίδευση του.   2.Αν αλλάξει κάτι στη ζωή σας, μετά την υιοθεσία της γάτας, για παράδειγμα αρχίσετε να δουλεύετε περισσότερες ώρες, μπορείτε πάντα να πάρετε και μια δεύτερη γάτα,θα ήταν καλό να έχει μια παρέα τις ώρες που δεν ήσαστε στο σπίτι.   3.Πριν πάρετε τη γάτα στο σπίτι, κάντε της εξετάσεις αίματος σε έναν κτηνίατρο και εμβόλια. Προγραμματίστε την στείρωση της αν δεν είναι ήδη. Αυτό θα βοηθήσει να είναι υγιής και να ζήσει πολλά χρόνια ενώ παράλληλα θα είναι ευτυχισμένη, χωρίς να προσπαθεί να το σκάσει και χωρίς να ουρεί στα έπιπλα σας.   4.Προμηθευτείτε λεκάνη για την άμμο και μια καλή άμμο για γάτες.Τα γατάκια και οι γάτες πάνε εύκολα, από την πρώτη στιγμή στην άμμο και αρκεί απλά να τους την δείξετε. Φροντίστε να την κρατάτε καθαρή με καθημερινό καθάρισμα και αλλαγή 1-2 φορές την εβδομάδα. Αγοράστε μια καλή τροφή και ρωτήστε τον κτηνίατρο για την ποσότητα που πρέπει να της δίνετε.   5.Οι γάτες λατρεύουν τα παιχνίδια,υπάρχουν διάφορα παιχνίδάκια που μπορεί να ασχοληθεί η γάτα σας όπως:κορδονάκια, ποντικάκια, φτερά και μπαλάκια.   6. Για να μην ξύνει τα νύχια της σε καναπέδες και ρούχα, μην ξεχάσετε να προμηθευτείτε ένα ονυχοδρόμιο. 7.Να φοράτε πάντα στη γάτα σας κολλάρο με ταυτότητα, όπου θα αναγράφεται το τηλέφωνο σας,εάν τυχόν χαθεί.   8. Τις γάτες μπορείτε να τις εκπαιδεύσετε αρκεί να έχετε ως ανταμοιβή λιχουδιές σε κάθετι που τις μαθαίνετε.   Και μην ξεχνάτε οι γάτες ζούν παραπάνω από 20 χρόνια.Αν αποφασίσετε να πάρετε γάτα, να θυμάστε ότι είναι μια μακροχρόνια δέσμευση και είστε υποχρεωμένοι να την φροντίζετε και να την αγαπάτε για όσο ζει... Τίνα Παπαδάκη  
Με νίκη ξεκίνησε το πρωτάθλημα Βόλλεϋ της Β’ ΕΣΠΑΑΑ, η Ανδρική ομάδα Βόλλεϋ του ΓΑΣ Χολαργού, επικρατώντας με 3-0 σετ του ΓΣ Εθνικού, στο κλειστό του ΜΕΤΣ, την Παρασκευή το βράδυ.  Η ομάδα του Βαγγέλη Κοκκιναρά, έδειξε σοβαρότητα και σταθερότητα και πήρε άνετα το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Όλα τα κουτάβια είναι έτοιμα να φάνε τα πάντα,αρκεί να δουν ότι τα τρώτε και εσείς. Ως ιδιοκτήτες θα πρέπει να τους μάθετε ότι είστε ο ''αρχηγός της αγέλης'', χωρίς βία φυσικά. Θα πρέπει να αναπτύξετε μία τέτοια σχέση με το κουτάβι σας όπου θα σέβεται την ώρα που τρώτε και δεν θα ζητά φαγητό από το πιάτο σας. Το πρώτο βήμα είναι να έχετε σταθερές ώρες ταϊσματος του ζώου. Τα κουτάβια ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες τους μπορεί να χρειάζονται ταϊσμα 3 ή 4 φορές την ημέρα. Βάλτε το μπωλ του κάτω και αφήστε το να φάει. Αν δεν το φάει όλο, μαζέψτε το μπωλ και μην αφήσετε διαθέσιμο το φαγητό του. Έτσι θα φάει με περισσότερη όρεξη το επόμενο γεύμα. Όταν θέλετε να φάτε, καθήστε στο τραπέζι και αγνοήστε το σκύλο σας. Μην του δίνετε ποτέ λιχουδιές από το τραπέζι όσο τρώτε ακόμα και αν είναι ήσυχος. Όταν τελειώσετε επιβραβεύστε το σκύλο σας. Το κουτάβι πάντα θα είναι επίμονο όταν μυρίζει το δικό σας, πιο νόστιμο φαγητό. Φροντίστε να μάθει τις ώρες που τρώει και μην ενδίδετε στις εκκλήσεις του για το δικό σας φαγητό.  Τίνα Παπαδάκη
Αρχ. Κύριλλος Κωστόπουλος  Ιεροκήρυκας Ι. Μ. Πατρών Δρ Θεολογίας Καθηγητής ΕΑΠ (ΣΕΠ) Kανείς, πιστεύουμε, δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι η ανθρωπότητα διέρχεται την δυσκολότερη καμπή της Ιστορίας της. Κρίση πολιτική, οικονομική, ιδεολογική, διάσπαση κοινωνική, οικογενειακή και ατομική συνθέτουν την ζοφερή εικόνα της ανθρωπότητος σήμερα. Εικόνα που πληροί όλους μας με τρόμο και απόγνωση. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η μεταπολεμική επικράτηση της καταναλωτικής κουλτούρας και της απελευθερώσεως των ηθών σηματοδότησε μια βαθειά αλλαγή στο σύνολο των συναισθηματικών και πνευματικών δυνάμεων των ανθρώπων. Η αλλαγή αυτή δεν παραμένει απλώς στο οικονομικό ή επικοινωνιακό επίπεδο, αλλά αγγίζει την ποιότητα του χαρακτήρα του ανθρώπου, τις πράξεις και τις πεποιθήσεις του. Ο άνθρωπος της εποχής μας απομακρύνθηκε από την αγάπη, την φιλαδελφία, την φιλανθρωπία και την ταπείνωση. Εισήλθε στον χώρο του εγωκεντρισμού και πιστεύει ότι μπορεί κατ’ αυτόν τον τρόπο να αισθανθεί και να βιώσει την απόλυτη πληρότητα. Όμως πολύ σύντομα αντιλήφθηκε ότι αυτά που απέκτησε δεν επαρκούν και ότι κάτι άλλο επιζητεί. Ο Kant το έχει πει: «Δώσε σε έναν άνθρωπο όλα όσα επιθυμεί και την ίδια στιγμή θα αισθανθεί ότι αυτό το ‘‘όλα’’ δεν είναι όλα» (Σύναξη 116 [2011]). Αυτή η εγωκεντρική κατάσταση και πορεία του ανθρώπου επέφερε την σημερινή κρίση που στην ουσία της είναι διάσπαση κοινωνική και διατάραξη των διανθρωπίνων σχέσεων. Είναι, όμως, δυνατόν να ξεφύγει ο σημερινός άνθρωπος από αυτόν τον ασφυκτικό κλοιό; Και βέβαια υπάρχει δυνατότητα. Όταν ο άνθρωπος, και μάλιστα ο ορθόδοξος πιστός, κατανοήσει ότι δεν είναι απλώς ένα «ζώον πολιτικόν» ή «οικονομικόν», κατά τον Αριστοτέλη (Ηθικά Ευδήμεια, 1242α.23) ή ένα «εργαλείο», κατά τον Marx, αλλά «θεός κεκελευσμένος», κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο (PG36, 560Α). Όταν ο σημερινός άνθρωπος επανεύρει το ήθος του, την ηθική του, με άλλα λόγια, όταν κατανοήσει ότι είναι πρόσωπο και όχι άτομο. Και ως πρόσωπο έχει άμεση σχέση με τον Δημιουργό του Θεό και τον συνάνθρωπο. Δυστυχώς, οι σημερινοί Έλληνες υψώσαμε τον πύργο της Ευρώπης. Εγκαταλείψαμε τα δικά μας ιδανικά, την δική μας ορθόδοξη ηθική, την Θεανθρώπινη αγάπη και υποδουλωθήκαμε στον αμαρτωλό ευρωπαϊκό ουμανισμό. Αυτή, όμως, η υποδούλωση έφερε την παρακμή, την κατάπτωση των ιδανικών και των συστημάτων, την απαισιοδοξία για κάθε τι το μελλοντικό. Η στροφή του ανθρώπου προς τον χριστοποιημένο και απελευθερωμένο άνθρωπο, προς τον άνθρωπο τον κοινωνούντα με τον Πλάστη του και τον συνάνθρωπο, θα τον φέρει στην έξοδο από το αδιέξοδο, στο οποίο έχει εγκλωβιστεί. Με την αυτογνωσία και την θεογνωσία ο άνθρωπος θα μπορέσει να ξεπεράσει τον ορθολογισμό και τον εγωκεντρισμό του και θα φθάσει να κατανοήσει τον λόγο υπάρξεώς του, τον λόγο υπάρξεως του κόσμου, ενώ ταυτόχρονα θα βρει την δύναμη να υπερβεί το παράλογο και τον θάνατο. Ο παραλογισμός και ο ψυχοσωματικός θάνατος συνθέτουν την καρδιά της σημερινής κρίσεως. Η ηθική, με την ευρύτερη έννοια της λέξης και όπως ακριβώς αναπτύχθηκε πιο πάνω, είναι ο χώρος εκείνος, στον οποίο ελευθερώνεται ο άνθρωπος από τον ψυχοσωματικό θάνατο και τον παραλογισμό. Μακάρι να το κατανοήσει ο σημερινός παραπαίων άνθρωπος και κυρίως ο Ορθόδοξος Έλληνας, πριν φθάσουμε στην ολοκληρωτική καταστροφή.     Εφημερίδα "Πελοπόννησος"" 2/10/2011    
%PM, %05 %503 %2011 %13:%Νοε

Τρόικα

Ποια λέξη έχει εισέλθει σε όλες τις δραστηριότητες της ζωής των Ελλήνων τα τελευταία δύο χρόνια; Ασφαλώς η λέξη τρόικα, η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την καθημερινότητα όλων των Ελλήνων. Από πού προέρχεται και τι σημαίνει η λέξη αυτή;             Η λέξη «τρόικα» είναι ρωσική και σημαίνει τριμερής ή τριπλός. Πιο συγκεκριμένα με την ονομασία τρόικα ονομάζεται παραδοσιακή ιππήλατη άμαξα, τύπου ελκήθρου, που την έσερναν τρία άλογα ζωσμένα κατά μέτωπο.             Ο τύπος της άμαξας αυτής πρωτοεμφανίσθηκε κατά το 17ο αιώνα τόσο στη Ρωσία όσο και στην Ουγγαρία ως εμπορική και ταχυδρομική άμαξα. Αργότερα, και στις δύο χώρες άρχισαν να αποτελούν το κατ’ εξοχήν σύμβολο της υψηλής κοινωνικής θέσης. Για το λόγο αυτό, οι άμαξες του τύπου αυτού έφεραν πλούσιο στολισμό, με τρία επιλεγμένα και καλοδιατηρημένα άλογα. Το μεσαίο άλογο έφερε χαλινάρια και οδηγούσε την άμαξα. Όπως προαναφέρθηκε, η επιλογή και η εκπαίδευση των αλόγων τύγχανε ιδιαίτερης προσοχής, ώστε να εξασφαλίζεται συγχρονισμένο και επιθυμητό βάδισμα. Η εμφάνιση των ευγενών με τις τρόικες φανέρωνε μεγαλοπρέπεια και χρώμα ενώ αργότερα, στη Ρωσία διοργανώνονταν και ειδικές ιπποδρομίες με ρις άμαξες αυτές.             Μετά τη περίοδο του Στάλιν, η λέξη τρόικα προσέλαβε και πολιτική σημασία. Δήλωνε την τριανδρία που κυβερνούσε τη τότε Σοβιετική Ένωση. Ως εκ τούτου έγινε διεθνής όρος δηλώνοντας την οποιαδήποτε τριπλή διοίκηση ή τριμελή επιτροπή.             Έτσι λοιπόν στη χώρα μας μάθαμε τη λέξη τρόικα, όχι ως άμαξα, αλλά ως τριανδρία ή καλύτερα ομάδα τριών ατόμων που μας έβαλε σε μία άμαξα και μας «τρέχει» με ταχύτητα προς κάποια διαδρομή. Άραγε η ταχύτητα σε συνδυασμό με την έκπληξη, μας αφήνει να δούμε καθαρά ποια πορεία ακολουθούμε;             Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ως κύρια συνιστώσα την ταχύτητα, καθώς τα τοπία και τα δεδομένα αλλάζουν τόσο γρήγορα που ο επιβάτης, ο Έλληνας, δεν προλαβαίνει να τα παρακολουθήσει και να τα αφομοιώσει. Τα «τρία άλογα» τρέχουν πιο πολύ από το ένα ή τα δύο στην άμαξα, αλλά και στις εξελίξεις στη χώρα μας. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις το πρώτο που σκέφτεται κάποιος είναι ποιος είναι ο αμαξάς και αν κατορθώνει να κουμαντάρει σωστά μία τέτοια άμαξα.             Είναι βέβαιον ότι τα «άλογα» από μόνα τους δε θα μπορέσουν να ξεπεράσουν τις όποιες δυσκολίες και να οδηγήσουν την άμαξα στη σωστή πορεία. Χρειάζεται ο λογικός αμαξάς, που με την λογική και την εμπειρία θα διαχειριστεί σωστά τα προβλήματα και θα κατευθύνει με σύνεση την άμαξα χωρίς να τη ρίξει στο γκρεμό.             Χωρίς να το θέλουμε, αλλά και με δική μας υπαιτιότητα, η τρόικα, δηλαδή ομάδα τριών που εν πολλοίς καθορίζουν τη πορεία μας, μπήκε για τα καλά στη ζωή μας. Δυστυχώς, μέχρι τώρα, έχει αποδειχθεί ότι εκείνοι που χειρίζονται τα ινία δεν οδηγούν  την άμαξα εκεί που πρέπει.             Μέχρι στιγμής η εμπιστοσύνη που έχουμε δείξει στη τρόικα αλλά και σε εκείνους που τη δημιούργησαν δεν έχει συντελέσει στην επιθυμητή πορεία. Η κυριλάτη άμαξα (τρόικα) θέλει και μάγκα οδηγό ή οδηγούς. Κατά τη λαϊκή ρήση ο λαός μας μιλάει για μεταξωτά βρακιά και ….             Είναι βέβαιο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα η πορεία θα δείξει εάν αυτοί που οδηγούν την άμαξα κρατούν σωστά τα χαλινάρια με σωστές πρακτικές και επιλογές.             Μέχρι τώρα, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, δε βγαίνει το θετικό συμπέρασμα, που τόσο πολύ διατυμπανιζόταν με την έλευση της τρόικας. Ως εκ τούτου μόνο μία λύση υπάρχει, η προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία, με εκλογές, ώστε να αποφασισθεί αν η τρόικα θα συνεχίσει στην ίδια πορεία ή θα απαιτηθεί αλλαγή της κατεύθυνσης ή ακόμα και να πορευθούμε χωρίς την παρουσία της στηριζόμενοι στις αστείρευτες δυνάμεις του Έθνους.   Μαρία Αθανασάκου-Μουντάκη Δημοτική Σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού τ. Αντιδήμαρχος 01/11/2011
Φίλες και Φίλοι, Η Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή σας καλεί σε σύσκεψη στις 7 Νοεμβρίου 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 6.30 μ.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του 7ου Διαμερίσματος Δήμου Αθηναίων Πανόρμου 57. Θέματα της σύσκεψης είναι η ενημέρωση για τις εξελίξεις για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή, η οργάνωση δράσεων και κινητοποιήσεων για την αντιμετώπιση των κινδύνων που το απειλούν με συρρίκνωση και κατακερματισμό, παρά τη θεσμοθέτηση του που έγινε με το από 15-6-2011 Π.Δ. για τη προστασία του ΥΜΗΤΤΟΥ.   Η Γραμματεία της Επιτροπής Αγγέλου Θανάσης  τηλ. 6972284208 Βαφείδη Νανά           τηλ. 6977230154    Βοζικάκης Γιώργος   τηλ. 6972408401                                                                                      Δρεττάκη Μαρία Μαυράκος Δημήτρης τηλ. 6974888323 
Θέμα: Επιμορφωτικά Τμήματα ΔΟΠΑΠ έτους 2011-2012   Σας ενημερώνουμε ότι με τις υπ' αριθ. 47/2011 και 48/2011 αποφάσεις του ΔΣ του ΔΟΠΑΠ, εγκρίθηκε η λειτουργία των παρακάτω Επιμορφωτικών Τμημάτων:     Τμήματα για Παιδιά Ζωγραφική - Εικαστική Αγωγή Θεατρική Αγωγή- Θεατρικό παιχνίδι Αρμόνιο Μουσικοκινητική Αγωγή- Σύστημα διδασκαλίας ORFF Κρουστά - Πνευστά Mπαλέτο   Τμήματα για Ενήλικες 1.Εργαστήρι Έκφρασης και Eπικοινωνίας 2.Εργαστήρι Ζωγραφικής 3.Κόσμημα 4.Κοπτική - Ραπτική 5.Θεατρικό Εργαστήρι 6.Mοντέρνoι Χοροί - Latin   Για δηλώσεις συμμετοχής στα ανωτέρω προγράμματα, μπορείτε ήδη να απευθύνεστε: Στην έδρα του ΔΟΠΑΠ (Κέντρο Νεότητας Παπάγου «Κωνσταντίνος Καραμανλής») οδός Νευροκοπίου & Αργυροκάστρου, 15669 Παπάγου τηλ 2106543879 επιλ 1 Καθημερινά ώρες:  8:00 - 12:00. Απογευματινές ώρες Δευτέρα, Τρίτη και Πέμπτη 17:00 - 21:00 Στην αποκεντρωμένη υπηρεσία του Χολαργού (εγκαταστάσεις πρώην ΔΑΟΧ) Τέρμα οδού Σύρου, 15562 Χολαργός, Καθημερινά πρωινές ώρες: 8:00 - 12:00 και Απογευματινές ώρες Τετάρτη και Παρασκευή 17:00 - 21:00. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής προεγγραφής μέσω της ιστοσελίδας του ΔΟΠΑΠ (www.dopap.gr). Οι δηλώσεις συμμετοχής, κρίνονται απαραίτητες, καθώς τα ανωτέρω προγράμματα θα πραγματοποιηθούν, εφόσον συμπληρωθεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων. Για το τελικό πρόγραμμα των Eπιμορφωτικών, την ημερομηνία έναρξης τους και τους επιμορφωτές, θα ενημερωθείτε ακολούθως.   Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.  ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
Σελίδα 797 από 809

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.