Ή Ήρα είναι γεννημένη περίπου το 2006 και ζούσε από κουτάβι στο Αιγάλεω. Ήταν και είναι πολύ φιλική και δεν ενοχλούσε κανέναν. Προφανώς όμως η παρουσία της και μόνο ενόχλησε κάποιους που θέλουν να λέγονται άνθρωποι και έτσι αποφάσισαν με συνοπτικές διαδικασίες να την εξαφανίσουν με το γνωστό τρόπο, τη φόλα. Η Ήρα σώθηκε τελευταία στιγμή και ήταν πλέον σίγουρο ότι δεν μπορούσε να μείνει εκεί γιατί θα ξαναπροσπαθούσαν να τη σκοτώσουν.  Μετά από πολλές προσπάθειες φιλοξείτε σε πανσιόν 5 χρόνια. 'Έτσι η Ήρα συνεχίζει και ζει εκεί προστατευμένη μεν αλλά σε μία φυλακή δε. Είναι ένα υπέροχο γλυκύτατο πλάσμα χωρίς ίχνος επιθετικότητας πάνω της. Τα πάει περίφημα με τα άλλα σκυλάκια και φυσικά λατρεύει τους ανθρώπους. Κάθε φορά που την αποχαιρετάμε μετά την επίσκεψη μας και μόνο το βλέμμα της μας λέει τόσα πολλά, παρακαλώντας να την πάρουμε από εκεί, ότι δεν αντέχει άλλο την μοναξιά και τον εγκλεισμό! Είναι τόσο υπάκουη, ήρεμη, πιστή και φρόνιμη που δεν πρόκειται να δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα σε όποιον αποφασίσει να της δώσει μια ευκαιρία και να τη σώσει από το κλουβί. Επιπλέον είναι στειρωμένη και εμβολιασμένη της έχουν γίνει εξετάσεις αίματος ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με λίγα λόγια είναι υγιέστατη. Πραγματικά ελπίζουμε στη άμεση βοήθειά σας γι' αυτό το πανέμορφο αλλά άτυχο σκυλάκι. Από εμάς θα έχετε ότι βοήθεια θελήσετε.  6931197912 Γιάννης 6972941826 Λίτσα  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Σε όλες τις έρευνες που γίνονται κατά καιρούς στην Ελλάδα το πρόβλημα της στάθμευσης βρίσκεται πάντα στις δεσπόζουσες θέσεις. Στο Δήμο μας το πρόβλημα της στάθμευσης γίνεται χρόνο με το χρόνο εντονότερο και χρειάζεται άμεση λύση. Οι περισσότεροι από εμάς όταν ακούμε για υπόγειο χώρο στάθμευσης η πρώτη εικόνα που σκεφτόμαστε είναι ο συμβατικός σταθμός με ράμπες και διαδρόμους. Όμως εδώ και πολλά χρόνια η τεχνολογία και σε αυτόν τον τομέα έχει κάνει βήματα προόδου , τα αυτόματα συστήματα στάθμευσης είναι πλέον ρουτίνα στο εξωτερικό και κερδίζουν έδαφος καθημερινά και στην Ελλάδα.  Τα Αυτόματα Συστήματα Στάθμευσης είναι συστήματα τα οποία αναλαμβάνουν την τοποθέτηση των αυτοκινήτων σε μία θέση στάθμευσης. Στην κατασκευή τους δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη ραμπών ή πολυδαίδαλων διαδρόμων και ελαχιστοποιούνται οι αναγκαίες αποστάσεις μεταξύ των θέσεων στάθμευσης στον υπάρχοντα χώρο.         Τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τους Συμβατικούς χώρους στάθμευσης είναι: 1.ΧΩΡΟΣ:Στους ίδιους όγκους, είναι δυνατή η δημιουργία διπλάσιων χώρων στάθμευσης σε σύγκριση με τους συμβατικούς σταθμούς που χρησιμοποιούν ράμπες. Τα αυτόματα συστήματα προσαρμόζονται σε πολύ στενούς χώρους στους οποίους θα ήταν αδύνατο να κατασκευαστούν συμβατικοί σταθμοί με ράμπες και μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το διαθέσιμο βάθος. Η κατασκευή τους έχει λιγότερη επίδραση στην κίνηση και λιγότερους χρόνους κατασκευής. Λόγω της ευκαμψίας του συστήματος μπορεί να προσαρμοστεί σε ειδικές συνθήκες. 2.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:Το κόστος του συστήματος ανά θέση είναι ανταγωνιστικό καθώς έχουμε καλύτερη εκμετάλλευση του υπάρχοντος χώρου. Μειωμένη απαίτηση σε προσωπικό λειτουργίας του σταθμού. Τα κόστη για την ασφάλιση σε φωτιά, κλοπή κ.α. είναι σαφώς μικρότερα. 3.ΑΣΦΑΛΕΙΑ:Λόγω της μη παρουσίας ατόμων στους χώρους στάθμευσης δεν υπάρχει κίνδυνος για κλοπές, βανδαλισμούς κλπ. στα σταθμευμένα οχήματα του σταθμού. Μειωμένος κίνδυνος φωτιάς καθώς οι κινητήρες των οχημάτων κατά την είσοδο και έξοδο τους δεν λειτουργούν. Όλες οι προβλεπόμενες από τον νόμο διατάξεις ασφαλείας συμπεριλαμβάνονται στο σύστημα. Πρόκειται για πλήρης αυτόματα συστήματα, που ελέγχονται απόλυτα από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης παρέμβασης σε συνδυασμό με την πληθώρα των μέσων ασφαλείας (κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, πυρανίχνευση) διασφαλίζουν τη μέγιστη ασφάλεια.  4.ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ:Οι κινητήρες των οχημάτων είναι σβηστοί κατά την κίνηση των οχημάτων στους χώρους στάθμευσης και έτσι δεν έχουμε εκπομπή καυσαερίων και ηχορύπανση. Υπερδιπλασιάζεται ο χώρος στάθμευσης έναντι του συμβατικού parking. 5.ΠΟΙΟΤΗΤΑ:Ποιότητα λειτουργιών άριστη καθώς έχουμε πλήρως αυτόματη λειτουργία. Οι μόνιμοι πελάτες εφοδιάζονται με ειδική κάρτα για χρήση όλο το 24ώρο, ενώ υπάρχει η δυνατότητα πλήρους αυτόματου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης του σταθμού. Συνεχής έλεγχος πληρότητας σταθμού με συνέπεια καλύτερη διαχείριση μικτών σταθμών. Δυνατότητα κράτησης θέσης μέσω τηλεφώνου. Εύκολη αποθήκευση και παραλαβή οχήματος. Ο μέσος χρόνος για αυτές τις λειτουργίες κυμαίνεται μεταξύ ενός και δύο λεπτών, που είναι πολύ μικρότερος από τον χρόνο που χρειάζεται ο χρήστης για την ανεύρεση κενής θέσης σε συμβατικούς σταθμούς με ράμπες.   Μηδενίζεται η ταλαιπωρία και το άγχος του οδηγού εκμηδενίζοντας τις πιθανότητες ζημιών και φθορών. Το μυστικό ενός λειτουργικού χώρου στάθμευσης είναι ο συνδυασμός έξυπνων ιδεών. Ένα τέτοιο σύνολο ιδεών χρησιμοποιούν και τα αυτοματοποιημένα μηχανικά συστήματα στάθμευσης αφού διαθέτουν μία σειρά από συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών χώρων στάθμευσης. Στη Δημοτική Κοινότητα Χολαργού υπάρχουν αρκετοί χώροι  στους οποίους  θα μπορούσαν να κατασκευαστούν αυτόματα μηχανικά συστήματα στάθμευσης όπως η πλατεία Δημοκρατίας, η πλατεία ή η οδός Φανερωμένης, το πάρκο απέναντι από το δημαρχείο δίπλα στο εμπορικό κέντρο κ.α. Στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου θα μπορούσαν να κατασκευαστούν στο γήπεδο ποδοσφαίρου στην οδό Κύπρου με ανάπλαση του γηπέδου ή στο χώρο του εργοταξίου Παπάγου. Για την υλοποίηση ενός αυτόματος συστήματος στάθμευσης θα πρέπει να προηγηθούν όλες οι αναγκαίες  εκ του νόμου μελέτες όπως κυκλοφοριακή, αρχιτεκτονική, σκοπιμότητας, οικονομοτεχνική, βιωσιμότητας  και αποδοτικότητας καθώς και αν θα γίνει με χρηματοδότηση ή με ιδίους πόρους ή με παραχώρηση εκμετάλλευσης ή αν θα ενταχθεί σε κάποιο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα. Ηλίας Αποστολόπουλος Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου  Παπάγου - Χολαργού
Από τις 14 μέχρι τις 17 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί με συν-διοργάνωση του ΔΟΠΑΠ , το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Πυγμαχίας Παίδων. Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο κλειστό γυμναστήριο <<Αντώνης Τρίτσης>>, στο τέρμα της οδού Σύρου στην περιοχή του Χολαργού. Στη διοργάνωση λαμβάνουν μέρος 3.000 αθλητές. Πρόγραμμα διεξαγωγής αγώνων  : Παρασκευή και Σάββατο 17:00 Κυριακή και Δευτέρα 11:00 Πρόεδρος του Δ.Σ. ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
Πατήστε Πάνω Στην ένδειξη ''ΣΥΝΝΗΜΈΝΑ ΑΡΧΕΊΑ'' ''-PDF'' Και Και Κατεβάστε Το Πλήρες Πρόγραμμα.
Αγαπητέ Κύριε Στάικε, Απαντώντας στη με ημερομηνία 7 τρέχοντος μηνός επιστολή σας, με την οποία εκφράζετε την επιθυμία να προσφέρετε στο ΚΑΠΗ Χολαργού ένα πιάνο, για την ψυχαγωγία των μελών του και για την κάλυψη των αναγκών της χορωδίας του, επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά, για άλλη μία φορά, για τα ευγενικά αισθήματά σας απέναντι στη Δημοτική Αρχή και μένα προσωπικά και για την αγάπη σας στο δήμο μας, την οποία εκδηλώνετε συχνά και με κάθε ευκαιρία. Είναι πράγματι συγκινητικό, αγαπητέ Κύριε Στάικε, που δείχνετε τόσο συχνά τα ευγενικά σας αισθήματα στο δήμο μας. Αυτά τα αισθήματά σας μας δίνουν το κουράγιο και τη δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν μερικοί συνδημότες, όπως είστε σεις, που μας συμπαραστέκονται και, όταν υπάρχει ανάγκη, στέκονται αρωγοί στις προσπάθειές μας. Ως προς την προσφορά σας ενός πιάνου στο ΚΑΠΗ Χολαργού, θέλω να σας πληροφορήσω ότι η ανάγκη αυτή καλύφθηκε πρόσφατα με προσφορά άλλου ιδιώτη. Επομένως και δεδομένου ότι οι ανάγκες του δήμου μας ποτέ δεν καλύπτονται, μπορούμε αν θέλετε να σκεφθούμε μαζί άλλο είδος προσφοράς, ώστε αυτή να καλύψει κάποια συγκεκριμένη ανάγκη. Είμαι πάντα στη διάθεσή σας και πιστεύω ότι σύντομα θα διευθετήσουμε από κοινού το όλο θέμα, ώστε να ικανοποιηθεί η επιθυμία σας να είστε και πάλι χορηγός του δήμου μας.   Με εκτίμηση και φιλία  Βασίλης Ξύδης Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού Υποναύαρχος Π.Ν. εα    
Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δημοτικός Σύμβουλος Κώστας – Πολυχρόνης Τίγκας έκανε προ Ημερησίας Διατάξεως, δύο Παρεμβάσεις – Προτάσεις  ανά μία για Χολαργό και Παπάγο.  Για Χολαργό Eγκαταλειμένα Οχήματα σε Δημόσιους Χώρους    Το ζήτημα αφορά κυρίως στη Δημοτική Κοινότητα Χολαργού, δεδομένου ότι στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου έχει επιλυθεί στο μεγαλύτερό του ποσοστό. Είναι πολύ εύκολο κάνοντας κάποιος μια βόλτα στους δρόμους του Χολαργού να διαπιστώσει ότι υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα εγκαταλειμμένα σε δημόσιους και δημοτικούς δρόμους.    Ενδεικτικά αναφέρω τις παρακάτω θέσεις όπου υπάρχουν εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα που βεβαίως δεν είναι και οι μοναδικές :   Οδός Πάτμου Παρκαρισμένο όχημα δίπλα στην πλατεία επί δύο και πλέον χρόνια.          ● Οδός Ψαρρών           Παρκαρισμένο όχημα επί άγνωστο χρονικό διάστημα.               ● Οδός Υμηττού           Στο ύψος του αριθμού 82 υπάρχει παρκαρισμένο όχημα επί δύο και πλέον χρόνια.          ● Οδός Αρτέμιδος           Κοντά στην οδό Αετιδέων υπάρχει παρκαρισμένο όχημα επί ένα χρόνο.   Είναι φανερό ότι τα προαναφερθέντα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα δεν είναι τα μόνα, υπάρχουν και άλλα πολλά. Σκοπός μου δεν είναι ούτε να σας απαριθμήσω τα οχήματα αυτά, αλλά ούτε και να υποκαταστήσω τις αρμόδιες προς τούτο Υπηρεσίες του Δήμου. Θέλω μόνο να αναδείξω το θέμα για να δραστηριοποιηθείτε ανάλογα.     Η ύπαρξη των εγκαταλελειμμένων αυτών οχημάτων δημιουργεί πολλά προβλήματα για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, το παρκάρισμα, την απορροή των ομβρίων υδάτων και άλλα  πολλά.    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία προβλέπονται διαδικασίες και μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Τα οχήματα αυτά χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά και μετά την απενεργοποίηση των καταλυτών τα υπόλοιπα μέρη τα λιώνουν.    Επίσης θα πρέπει να γίνει γνωστό ότι όχημα δεν επιτρέπεται  να μένει σταθμευμένο σε δημόσιους ή δημοτικούς χώρους για διάστημα  μεγαλύτερο των 30 ημερών, χρονικό διάστημα που μετά από άδεια της Δημοτικής Αρχής  μπορεί να φθάσει μέχρι τις 90 ημέρες.   Είναι βέβαιο ότι υπάρχουν πολλοί δημότες μας οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα απόσυρσης, αλλά και δεν γνωρίζουν τις  προβλεπόμενες διαδικασίες. Εξάλλου η απόσυρση φέρνει και ένα μικρό οικονομικό όφελος στο Δήμο της τάξεως των 55Ε ανά όχημα.   Από το Π.Δ. 116/5 Μαρτίου 2004 προβλέπονται όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες εναλλακτικής διαχείρισης των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής του.         Προτείνεται να γίνουν σχολαστικοί έλεγχοι από τη Δημοτική Αστυνομία  για  την  επισήμανση  και  καταγραφή  των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων και στη συνέχεια την εκδήλωση όλων των διαδικασιών και την απόσυρση.  Τούτο θα σημάνει και τη βελτίωση σε κάποιο βαθμό και του πολύ μεγάλου ζητήματος του πάρκινγκ.  Το πρόβλημα είναι σοβαρό, αλλά η αντιμετώπισή του εύκολη. Θέλει όμως ισχυρή βούληση και πιστεύω ότι θα την επιδείξετε.  Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και την ενημέρωση εντός μηνός όπως προβλέπεται από τον κανονισμό.   Για Παπάγου Επέκταση Σχεδίου Πόλεως - Πολυκατοικίες ΑΟΟΑ  Ένα από τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι κάποιων πολυκατοικιών του πρώην Δήμου Παπάγου, αφορά στη νομική υπόσταση των κτισμάτων τους,  επί των παρακάτω οδών:             α.  Μακεδονίας και Χατζηκωνσταντή                ΟΤ 382 και Ρ47,                ΟΤ 381 και Ρ46,                ΟΤ 380,                ΟΤ 372(Συμπληρωματικό),                ΟΤ 378,                ΟΤ 375,                ΟΤ 369-370.             β.  Μαυραγάνη και Δογαροπούλου                ΟΤ 418 και Ρ.             γ. Πίνδου                ΟΤ 471,                ΟΤ 470 και Ρ6,                ΟΤ 464,                ΟΤ 461.                          δ. Νευροκοπίου και Εθνικής Αμύνης                ΟΤ 474 και Ρ3.             ε. Παπακωνσταντίνου και Αλιβιζάτου                ΟΤ 453 και Ρ.  Πιο συγκεκριμένα οι περιοχές που ευρίσκονται οι πολυκατοικίες αυτές, είχαν ενταχθεί στο σχέδιο με το από 29-5-1979 Π.Δ (ΦΕΚ 321/Δ/1979). Στη συνέχεια εκδόθηκαν νομίμως οικοδομικές άδειες για την ανέγερσή τους.  Αν και καταργήθηκε το προαναφερθέν Π.Δ. με την 3754/1981 απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας, τα κτίσματα είναι νομίμως υφιστάμενα καθότι ουδέποτε ακυρώθηκαν οι οικοδομικές άδειες. Οι κάτοικοι των πολυκατοικιών αυτών αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα. Συγκεκριμένα ύστερα από αίτηση  κατοίκων κάποιων από αυτές, για έκδοση αδείας βαφής της εξωτερικής επιφάνειας, η Πολεοδομία αρνήθηκε να την χορηγήσει γιατί έχει καταργηθεί η πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου βάσει της οποίας η περιοχή περιελήφθη στο σχέδιο και εκδόθηκαν οι άδειες οικοδομής.  Είναι συνεπώς οι πολυκατοικίες «νόμιμες», ως νομίμως κατασκευασθείσες, αλλά επειδή ευρίσκονται σε περιοχή που εκ των υστέρων προέκυψε εκτός σχεδίου πόλεως, στην ουσία είναι «παράνομες» αλλά «μη κατεδαφιστέες».   Τούτο είναι πολύ σοβαρό εάν αναλογισθεί κανείς ότι οι κάτοικοι των πολυκατοικιών αυτών δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν νόμιμες παρεμβάσεις ή συντήρηση  αυτών, πράγμα απόλυτα απαραίτητο αφού κατοικούνται επί αρκετά χρόνια. Ακόμη θα πρέπει να σκεφθούμε ότι οι άνθρωποι αυτοί σε περίπτωση ακραίου φαινομένου μπορεί να χάσουν ολόκληρη την περιουσία τους.  Οι άνθρωποι αυτοί που έχουν το πρόβλημα είναι δημότες μας και καταβάλουν κανονικά τα δημοτικά τέλη που τους αντιστοιχούν αλλά και όλες τις άλλες επιβαρύνσεις,   Στην περίπτωση αυτή η λύση στο πρόβλημα είναι η ε­πέ­κτα­ση του σχε­δί­ου πό­λε­ως. Ένας α­πό  τους ση­μα­ντι­κό­τε­ρους θε­σμούς του ελ­λη­νι­κού πο­λε­ο­δο­μι­κού Δι­καί­ου εί­ναι ο Ν. 1337/1983  ή ευ­ρέ­ως γνω­στός  ως νό­μος Τρί­τση,  ο ο­ποί­ος κα­θο­ρί­ζει τις ε­νέρ­γειες που εί­ναι α­να­γκαί­ες να γί­νουν για την υ­λο­ποί­η­ση της ε­πέ­κτα­σης του σχε­δί­ου πό­λε­ως. Βεβαίως και όλοι οι νόμοι που η Νομική Υπηρεσία του Δήμου καλλίτερα από εμένα γνωρίζει. Προτείνεται όπως, στα πλαίσια της σύνταξης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του πρώην Δήμου Παπάγου, που είναι σε εξέλιξη, εκδηλωθούν οι αναγκαίες ενέργειες, ώστε να επεκταθεί το Σχέδιο πόλεως και να περιληφθούν οι πολυκατοικίες αυτές.  Τούτο θα σημάνει και την οριστική, μόνιμη και πλήρη νομιμοποίηση των πολυκατοικιών και θα απαλλάξει τους δημότες αυτούς από ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα.   Το πρόβλημα είναι σοβαρό, θέλει όμως ισχυρή βούληση και πιστεύω ότι θα την επιδείξετε.   Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και την ενημέρωση εντός μηνός όπως προβλέπεται από τον κανονισμό. του Κώστα – Πολυχρόνη Τίγκα Δημοτικού Συμβούλου Παπάγου - Χολαργού
Το νέο Τεύχος της Εφημερίδας 30 ΜΕΡΕΣ κυκλοφορεί και αυτή τη βδομάδα με τίτλο ‘’Χωρίς Βιβλία και καθηγητές , Όχι στις καταλήψεις!’’ Μέσα θα βρείτε θέματα πολιτικής, περιβάλλοντος, τοπικής διοίκησης και άλλα,  που αφορούν τον Δήμο μας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε την εφημερίδα σε ηλεκτρονική μορφή κάθε Παρασκευή Πρωί, μπορείτε να στείλετε μια αίτηση στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο. Αλλιώς τηλεφωνήστε στο 2106561768. 
Μόνον τέσσερα αθλήματα γίνονται απ’ τους πρώτους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες του 1896 μέχρι και σήμερα. Το ένα από αυτά είναι η ξιφασκία. Είναι ένα άθλημα που <<παίζεται>> με το σώμα και το μυαλό. Το τμήμα Ξιφασκίας του Δήμου Παπάγου-Χολαργού ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2004. Περίπου το 1/3 των παιδιών που προπονούνται τα δύο τελευταία χρόνια έχουν κατακτήσει μετάλλια σε πανελλήνιους και περιφερειακούς αγώνες. Οι αθλητές, αγόρια και κορίτσια, ασχολούνται με το ξίφος μονομαχίας(erre). Τα παιδιά 8 ως 10 ετών χρησιμοποιούν το ξίφος ασκήσεων (φλερέ) που είναι ελαφρύτερο και κατάλληλο για αυτά. Αργότερα περνούν στο ξίφος μονομαχίας. Η Ξιφασκία είναι ένα από τα ασφαλέστερα αθλήματα ! Αυτό οφείλεται στην ειδική στολή που φορούν οι αθλητές, στο ότι το ξίφος δεν είναι αιχμηρό και στο ότι δεν υπάρχει σωματική επαφή μεταξύ των αθλητών. Αν είσαι από 8 έως 15 ετών και σου αρέσει ο αθλητισμός και το παιχνίδι έλα να γνωρίσεις την ξιφασκία στο τμήμα Ξιφασκίας του Δήμου Παπάγου-Χολαργού. Πληροφορίες στο Τμήμα Ξιφασκίας του ΔΟΠΑΠ Τηλ. 2106543879 www.dopap.gr
Τη Δευτέρα 10/10/2011 πραγματοποιήθηκε η συνδιάσκεψη των στελεχών, της Δημοτικής Παράταξης ‘’Ενεργοί Δημότες Παπάγου-Χολαργού’’, ύστερα από πρωτοβουλία του επικεφαλής , Δημήτρη Νικολάου. Η μεγάλη προσέλευση των στελεχών και ο παραγωγικός διάλογος που ακολούθησε, αποδεικνύουν ότι η παράταξη μας , που ήρθε πρώτη δύναμη στις εκλογές του 2010 παραμένει μεγάλη και δυνατή. Αποφασίστηκε λοιπόν, να γίνει νέο ξεκίνημα της παράταξης μας που μεταξύ των άλλων θα περιλαμβάνει τα εξής : Ομάδες εργασίας για διάφορα θέματα του δήμου. Λειτουργία γραφείου. Έκδοση εφημερίδας της παράταξης των Ενεργών Δημοτών Παπάγου-Χολαργού. Τακτικές συναντήσεις των στελεχών για ενημέρωση συζήτηση και λήψη αποφάσεων. Ομόφωνα τα στελέχη της παράταξης, εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στον ιδρυτή και επικεφαλής  Δημήτρη Νικολάου, ζητώντας του συγχρόνως να παραμείνει και να είναι υποψήφιος Δήμαρχος και στις επόμενες εκλογές το 2014. Καταδικάστηκε από όλους τους ομιλητές, η αδικαιολόγητη απουσία καθώς και η διασπαστική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά ορισμένων στελεχών, για τα οποία όμως αποφασίστηκε ότι ‘’οι πόρτες’’ τις παράταξης θα είναι ανοιχτές. Ακόμη μπορούν να συμμετέχουν στην νέα λειτουργία της παράταξης, με τον όρο να αποδεχτούν τις αρχές και την οργάνωση που θα δημιουργηθεί άμεσα. Ενεργοί Δημότες Παπάγου-Χολαργού Ο Επικεφαλής Δημήτρης Νικολάου  12-10-2011
Σελίδα 773 από 782

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.