12 + 1 μυστικά για πιο fit καλοκαίρι από τη νέα άφιξη στον Χολαργό

Ιουν 18, 2018
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Συνέντευξη με Tips και συμβουλές έδωσε ο γνωστός συνδημότης

και γυμναστής  Κωνσταντίνος Κατσαντώνης, από το Infinity Fitness στον Χολαργό.

Δείτε παρακάτω το αφι'ερωμα στην Athens Voice 

 

Ο personal trainer Κωνσταντίνος Κατσαντώνης, από το Infinity Fitness στον Χολαργό, μοιράζεται μαζί μας κάποια μικρά και εύκολα να εφαρμόσουμε μυστικά τα οποία χρειάζεται να ακολουθήσουμε για ένα περισσότερο fit τρόπο ζωής.

ΑΣΚΗΣΗ: αρκεί ο τρόπος

 

- Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου σε σταθερή βάση. Προσπάθησε να γυμνάζεσαι 2-4 φορές την εβδομάδα, για να έχεις ένα σώμα υγιές.

- Βάζε μικρούς και βραχυπρόθεσμους στόχους και επιβράβευσε τον εαυτό σου στην επίτευξη κάθε ενός από αυτούς. Μη σκέφτεσαι πώς θα είσαι μετά από 5 μήνες.

- Μείνε πιστός στην τεχνική. Η σωστή εκτέλεση των ασκήσεων θα σε γλιτώσει από βέβαιους τραυματισμούς και ας μη«σηκώσεις» τώρα όσα οι φίλοι σου.

- Μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο με σκοπό «να τιμωρήσεις» το σώμα σου, αλλά να το επιβραβεύσεις.

- Συνδύασε πολλούς τρόπους γυμναστικής. Καλά τα βάρη, καλό το τρέξιμο, καλή η λειτουργική προπόνηση, ακόμα καλύτερος ένας συνδυασμός, με τις σωστές αναλογίες.

- Στάματα να ακούς τους «εμπειρικούς» του γυμναστηρίου που τα «ξέρουν» όλα. Βρες έναν άνθρωπο που είσαι σίγουρος για τη δουλειά του, τον εμπιστεύεσαι και άκου μόνο αυτόν.

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: σύνεση ίσων ευεξία

- Βάλε το νερό στη ζωή σου! 8-12 ποτήρια την ημέρα είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός για να εξασφαλίσεις την ενυδάτωση που πρέπει να προσφέρεις στον οργανισμό σου.

- Ξέχνα τις κλισέ εξουθενωτικές δίαιτες πείνας και «αποτοξίνωσης»! Το σώμα σου είναι ένα «εργοστάσιο χημείας». Όσο το λειτουργείς σωστά, θα αποδίδει όπως πρέπει. Αλλιώς θα έχεις καθημερινά προβλήματα, σε όλους τους τομείς.

- Μην προσπερνάς γεύματα με την πρόφαση ότι θα φας λίγο σε μια μέρα - επιβραδύνεις τον μεταβολισμό σου και έχεις τα αντίθετα αποτελέσματα, καθώς ταλαιπωρείσαι να πέτυχεις.

- Μην πηγαίνεις νηστικός για προπόνηση. Ένα ελαφρύ γεύμα 1-3 ώρες πριν, είναι ικανοποιητικό. Θα σου δώσει τη δύναμη και την ενέργεια που χρειάζεσαι.

 

ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ: προσέχουμε για να έχουμε

- Προσάρμοσε τη γυμναστική στη ζωή σου και όχι τη ζωή σου στη γυμναστική. Καλοί οι προπονητικοί μας στόχοι, αλλά πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι με καθημερινότητα.

- Μάθε να «ακούς» το σώμα σου! Καλή η όρεξη για προπόνηση, όμως οι υπερβολές δεν έκαναν ποτέ καλό.

- Ξεκούρασε τον εαυτό σου, κάνοντάς του σε μηνιαία βάση ένα χαλαρωτικό μασάζ.

Κατηγορία Πολιτιστικά

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.