Κοινωνικά (5340)

Μολονότι τα τελευταία χρόνια, με την υλοποίηση των προγραμμάτων Ανακύκλωσης, παρατηρήθηκε σημαντική μείωση των απορριμμάτων που μεταφέρονται στις Χωματερές, εν τούτοις το πρόβλημα δεν λύθηκε. Αντίθετα χαρακτηρίζεται ως σοβαρό και κάθε ημέρα που περνάει επιδεινώνεται περισσότερο. Κανένας δεν θέλει κοντά στο σπίτι του τη λειτουργία μιας Χωματερής. Στην πράξη έχει αποδεχτεί ότι το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων δεν λύνεται με την κατασκευή νέων ΧΥΤΑ και ΧΥΤΥ, ούτε με την επέκταση των ήδη υπαρχόντων, αλλά με την μείωση στην πηγή, δηλαδή με την Ανακύκλωση και Επαναχρησιμοποίηση. Στα πλαίσια αυτά, μία από τις προτεινόμενες λύσεις, η οποία αναμφίβολα έχει εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία από πολλές χώρες, είναι η Κομποστοποίηση. Αποδεδειγμένα η κουζίνα και ο κήπος μπορούν να μας τροφοδοτήσουν με «πολύτιμα υλικά», τα οποία μπορούν με μικρό βασικό εξοπλισμό και λίγο χρόνο να μετατραπούν σε βιολογικό λίπασμα για τα φυτά μας και ταυτόχρονα να συμβάλομε σημαντικά στην μείωση των απορριμμάτων που μεταφέρονται στις Χωματερές. Κομποστοποίηση είναι η φυσική διαδικασία κατά την οποία τα οργανικά απόβλητα (φρούτα, λαχανικά, φύλλα, κλαδέματα κ.α.) μετατρέπονται σε ένα πλούσιο οργανικό μίγμα που λειτουργεί ως εδαφοβελτιωτικό λίπασμα. Αυτή η διαδικασία μπορεί να γίνει πολύ εύκολα σ’ ένα κήπο με τη χρήση ενός απλού κάδου Κομποστοποίησης. Μέσα στον κάδο συγκεντρώνουμε τα οργανικά και αφήνουμε τη φύση να κάνει τη δουλειά της, με μικρή υποστήριξή από εμάς (σωστή επιλογή υλικών, καλός αερισμός υλικού, ανακάτεμα τήρηση ορισμένων ΄΄κανόνων΄΄). Τα οργανικά οικιακά απόβλητα αποτελούν περίπου το 40-60% του συνόλου των αποβλήτων που παράγουμε στο σπίτι μας. Από αυτά το 70% περίπου είναι Κομποστοποιήσιμα. Αυτό σημαίνει ότι κάνοντας Κομποστοποίηση μπορούμε να μειώσουμε το σύνολο των οικιακών αποβλήτων μας κατά 35% περίπου. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η Κομποστοποίηση έχει προχωρήσει εδώ και χρόνια. Είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος διαχείρισης των αποβλήτων που επιβάλλεται πλέον να γίνει θεσμός και στην Ελλάδα, δεδομένου του υψηλού ποσοστού οργανικών στα απόβλητά μας, εξ αιτίας της μεσογειακής διατροφής μας. Το πιο σημαντικό πρόβλημα της Κομποστοποίησης είναι ότι… δεν την κάνουμε πράξη! Τόσο στο Χολαργό, όσο και στον Παπάγο τα τελευταία χρόνια υλοποιούμε με μεγάλη επιτυχία διάφορα προγράμματα Ανακύκλωσης. Οπωσδήποτε όμως επιβάλλεται να ξεκινήσουμε και την Κομποστοποίηση στο σύνολο του ενοποιημένου Δήμου. Είναι μια απλή λύση η οποία έχει ελάχιστο κόστος και πολλαπλό όφελος. Σε πρώτη φάση πρέπει να αποφασιστεί τουλάχιστον πιλοτικά η εφαρμογή της και μάλιστα να επωμισθεί ο Δήμος τη δαπάνη προμήθειας και διάθεσης στους δημότες του βασικού εξοπλισμού. Κατόπιν σχετικής έρευνας που πραγματοποίησα το κόστος είναι πάρα πολύ μικρό. Συγκεκριμένα ένα «Πακέτο Συσκευών/Μέσων για την Οικιακή Ανακύκλωση Οργανικών Υλικών» κοστίζει περίπου 50 ευρώ και περιλαμβάνει: α) Κάδο Κομποστοποίησης χωρητικότητας 330 λίτρων. β) Κάδο με καπάκι χωρητικότητας 5 λίτρων για την καθημερινή περισυλλογή των Οικιακών Οργανικών Υπολειμμάτων (κουζίνας). γ) Κιβώτιο ή Μπουκάλι με μικροοργανισμούς και ένζυμα για την εκκίνηση της διαδικασίας Κομποστοποίησης (ζύμωση). & δ) 12σέλιδο τετράχρωμο τεύχος με οδηγίες Kομποστοποίησης καθώς και χρήσης «Kομπόστας».       Η υλοποίηση της συγκεκριμένης πρότασης, ειδικά σήμερα, κρίνεται ως απολύτως αναγκαία, διότι το πρόβλημα διαχείρισης των απορριμμάτων είναι τεράστιο.                                                                                                    Θανάσης Αυγουρόπουλος                                                                                                  Δημοτικός Σύμβουλος                                                             Σ.Σ. Η παραπάνω πρόταση υποβλήθηκε 19-07-2011 στη Διοίκηση του Δήμου για να μελετηθεί και να έλθει εμπεριστατωμένη εισήγηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να ληφθεί σχετική απόφαση για υλοποίηση του προγράμματος της Κομποστοποίησης.                                                                                           
Το δημοσίευμα του δημοτικού συμβούλου κ. Κ. – Π. Τίγκα με τίτλο «Επέκταση Σχεδίου Πόλεως – Πολυκατοικίες Α.Ο.Ο.Α.», το οποίο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα www.myholargos.com της 13ης Οκτωβρίου, είναι προφανές ότι μόνο σκοπιμότητες εξυπηρετεί και με κανένα τρόπο δεν προάγει τις δημοτικές μας υποθέσεις. Μ’ αυτό το δημοσίευμα, ο κ. Τίγκας, αφού αναφέρεται στο ιστορικό του θέματος, προτείνει στη δημοτική αρχή να εκδηλώσει τις αναγκαίες ενέργειες ώστε, στα πλαίσια της σύνταξης, του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.) της Δημοτικής Ενότητας Παπάγου, να επεκταθεί το σχέδιο πόλεως και να περιληφθούν σ’αυτό οι πολυκατοικίες που κατασκευάστηκαν στα πλαίσια του 20ου Οικοδομικού Προγράμματος του Α.Ο.Ο.Α. (αυτές που στη συνέχεια, λόγω καταργήσεως το 1981 του σχετικού Π.Δ., κρίθηκαν «παράνομες» αλλά «μη κατεδαφιστέες»). Ειλικρινά απορούμε για το αίτημα που ο κ. Τίγκας διατυπώνει γι’ αυτό το θέμα, για το οποίο γνωρίζει (ή οφείλει να γνωρίζει) ότι το ενδιαφέρον της δημοτικής αρχής ήταν και είναι μεγάλο και συνεχές. Και λέμε ότι ο κ. Τίγκας γνωρίζει ή οφείλει να γνωρίζει το ενδιαφέρον μας, γιατί ήταν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παπάγου όταν εκδόθηκε η υπ’αριθ. 28/2009 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Με εκείνη την απόφαση, το Δημοτικό Συμβούλιο είχε εγκρίνει ομόφωνα την εισήγησή μου και τις βασικές απαιτήσεις – υποχρεώσεις – προϋποθέσεις – κατευθύνσεις τις οποίες ο μελετητής οφείλει να λάβει υπόψη του για τη σύνταξη του Γ.Π.Σ. Μεταξύ αυτών, κυρίαρχη απαίτηση / εντολή στο μελετητή ήταν (και είναι) η μέριμνά του για την «ένταξη στο σχέδιο πόλης των πολυκατοικιών του 20ου οικοδομικού προγράμματος του Α.Ο.Ο.Α. και των χρήσεων που εξυπηρετούν αυτές (υπόγειοι και επίγειοι χώροι στάθμευσης κλπ) καθώς και του Εμπορικού Κέντρου της οδού Πίνδου και των αθλητικών εγκαταστάσεων (πρώην Ε.Α.Κ.)». Ας ανατρέξει, λοιπόν, ο κ. Τίγκας στο αρχείο του και ας ξαναδιαβάσει την υπ’αριθ. 28/2009 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που εκδόθηκε επί προεδρείας του, ώστε να του λυθούν οι απορίες του και να πεισθεί ότι η δημοτική αρχή έδειχνε και συνεχίζει να δείχνει ενδιαφέρον για τα προβλήματα της πόλης μας και της κοινωνίας μας.     Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ   ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΥΔΗΣ  
  Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η 9η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία  των Εθελοντών Αιμοδοτών για πρώτη φορά, με την συμμετοχή των Ελλήνων Προσκόπων. Με αφετηρία το πρώην δημαρχείο Παπάγου ξεκίνησε η  διαδρομή της προς το δημαρχείο Χολαργού με τελικό προορισμό τις αθλητικές και προσκοπικές εγκαταστάσεις, που βρίσκονται στην θέση Νταμάρι όπου και  έγινε η αφή της φλόγας, αγιασμός και έναρξη της νέας προσκοπικής χρονιάς.   Στην Λαμπαδηδρομία πέρα από τα παιδιά των προσκόπων Συμμετείχαν ο Μαραθωνοδρόμος Στέργιος Σιούτης, ένας εθελοντής που δεν μπορεί να δει παρά μόνο με τα μάτια της ψυχής…… ο οποίος συνοδευόταν από τον βλέποντα παλαιό συναθλητή του και πρώην μαραθωνοδρόμο κύριο Σταμάτη Γκέκα και ο συμπολίτης μας Θοδωρής Ακακτσε. Ακολουθούν Βίντεο από την εκδήλωση και δηλώσεις στην ¨Παπάγου Πολιτεία ¨του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εθελοντών Αιμοδοτών ,Κυρίου Πρωτόπαπα Χρήστου.
Το Σάββατο το βράδυ γύρω στις δέκα , τρία άτομα  λήστεψαν κατοικία της πόλης μας, που βρίσκεται στην κάτω ζώνη του Παπάγου και συγκεκριμένα επί της οδού Εφέσου. Άμεση υπήρξε η άφιξη  μοτοσικλετιστών της Ελληνικής Αστυνομίας, έπειτα από την ενεργοποίηση του συναγερμού  της οικίας. Οι ληστές έσπασαν  δύο μπαλκονόπορτες (ακολουθούν φωτογραφίες), εισερχόμενοι εντός .Δυστυχώς πρόλαβαν να κλέψουν τιμαλφή και κοσμήματα. Περίοικος  βρέθηκε μπροστά στους  θρασύτατους  ληστές οι  οποίοι τράπηκαν γρήγορα σε φυγή .Να σημειώσουμε τέλος ότι οι ιδιοκτήτες της εν λόγω οικίας  είχαν λίγη ώρα πριν αναχωρήσει για το εξοχικό τους.
Σε όλες τις έρευνες που γίνονται κατά καιρούς στην Ελλάδα το πρόβλημα της στάθμευσης βρίσκεται πάντα στις δεσπόζουσες θέσεις. Στο Δήμο μας το πρόβλημα της στάθμευσης γίνεται χρόνο με το χρόνο εντονότερο και χρειάζεται άμεση λύση. Οι περισσότεροι από εμάς όταν ακούμε για υπόγειο χώρο στάθμευσης η πρώτη εικόνα που σκεφτόμαστε είναι ο συμβατικός σταθμός με ράμπες και διαδρόμους. Όμως εδώ και πολλά χρόνια η τεχνολογία και σε αυτόν τον τομέα έχει κάνει βήματα προόδου , τα αυτόματα συστήματα στάθμευσης είναι πλέον ρουτίνα στο εξωτερικό και κερδίζουν έδαφος καθημερινά και στην Ελλάδα.  Τα Αυτόματα Συστήματα Στάθμευσης είναι συστήματα τα οποία αναλαμβάνουν την τοποθέτηση των αυτοκινήτων σε μία θέση στάθμευσης. Στην κατασκευή τους δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη ραμπών ή πολυδαίδαλων διαδρόμων και ελαχιστοποιούνται οι αναγκαίες αποστάσεις μεταξύ των θέσεων στάθμευσης στον υπάρχοντα χώρο.         Τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τους Συμβατικούς χώρους στάθμευσης είναι: 1.ΧΩΡΟΣ:Στους ίδιους όγκους, είναι δυνατή η δημιουργία διπλάσιων χώρων στάθμευσης σε σύγκριση με τους συμβατικούς σταθμούς που χρησιμοποιούν ράμπες. Τα αυτόματα συστήματα προσαρμόζονται σε πολύ στενούς χώρους στους οποίους θα ήταν αδύνατο να κατασκευαστούν συμβατικοί σταθμοί με ράμπες και μπορούν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο το διαθέσιμο βάθος. Η κατασκευή τους έχει λιγότερη επίδραση στην κίνηση και λιγότερους χρόνους κατασκευής. Λόγω της ευκαμψίας του συστήματος μπορεί να προσαρμοστεί σε ειδικές συνθήκες. 2.ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:Το κόστος του συστήματος ανά θέση είναι ανταγωνιστικό καθώς έχουμε καλύτερη εκμετάλλευση του υπάρχοντος χώρου. Μειωμένη απαίτηση σε προσωπικό λειτουργίας του σταθμού. Τα κόστη για την ασφάλιση σε φωτιά, κλοπή κ.α. είναι σαφώς μικρότερα. 3.ΑΣΦΑΛΕΙΑ:Λόγω της μη παρουσίας ατόμων στους χώρους στάθμευσης δεν υπάρχει κίνδυνος για κλοπές, βανδαλισμούς κλπ. στα σταθμευμένα οχήματα του σταθμού. Μειωμένος κίνδυνος φωτιάς καθώς οι κινητήρες των οχημάτων κατά την είσοδο και έξοδο τους δεν λειτουργούν. Όλες οι προβλεπόμενες από τον νόμο διατάξεις ασφαλείας συμπεριλαμβάνονται στο σύστημα. Πρόκειται για πλήρης αυτόματα συστήματα, που ελέγχονται απόλυτα από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η ελαχιστοποίηση της ανθρώπινης παρέμβασης σε συνδυασμό με την πληθώρα των μέσων ασφαλείας (κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, πυρανίχνευση) διασφαλίζουν τη μέγιστη ασφάλεια.  4.ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ:Οι κινητήρες των οχημάτων είναι σβηστοί κατά την κίνηση των οχημάτων στους χώρους στάθμευσης και έτσι δεν έχουμε εκπομπή καυσαερίων και ηχορύπανση. Υπερδιπλασιάζεται ο χώρος στάθμευσης έναντι του συμβατικού parking. 5.ΠΟΙΟΤΗΤΑ:Ποιότητα λειτουργιών άριστη καθώς έχουμε πλήρως αυτόματη λειτουργία. Οι μόνιμοι πελάτες εφοδιάζονται με ειδική κάρτα για χρήση όλο το 24ώρο, ενώ υπάρχει η δυνατότητα πλήρους αυτόματου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης του σταθμού. Συνεχής έλεγχος πληρότητας σταθμού με συνέπεια καλύτερη διαχείριση μικτών σταθμών. Δυνατότητα κράτησης θέσης μέσω τηλεφώνου. Εύκολη αποθήκευση και παραλαβή οχήματος. Ο μέσος χρόνος για αυτές τις λειτουργίες κυμαίνεται μεταξύ ενός και δύο λεπτών, που είναι πολύ μικρότερος από τον χρόνο που χρειάζεται ο χρήστης για την ανεύρεση κενής θέσης σε συμβατικούς σταθμούς με ράμπες.   Μηδενίζεται η ταλαιπωρία και το άγχος του οδηγού εκμηδενίζοντας τις πιθανότητες ζημιών και φθορών. Το μυστικό ενός λειτουργικού χώρου στάθμευσης είναι ο συνδυασμός έξυπνων ιδεών. Ένα τέτοιο σύνολο ιδεών χρησιμοποιούν και τα αυτοματοποιημένα μηχανικά συστήματα στάθμευσης αφού διαθέτουν μία σειρά από συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών χώρων στάθμευσης. Στη Δημοτική Κοινότητα Χολαργού υπάρχουν αρκετοί χώροι  στους οποίους  θα μπορούσαν να κατασκευαστούν αυτόματα μηχανικά συστήματα στάθμευσης όπως η πλατεία Δημοκρατίας, η πλατεία ή η οδός Φανερωμένης, το πάρκο απέναντι από το δημαρχείο δίπλα στο εμπορικό κέντρο κ.α. Στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου θα μπορούσαν να κατασκευαστούν στο γήπεδο ποδοσφαίρου στην οδό Κύπρου με ανάπλαση του γηπέδου ή στο χώρο του εργοταξίου Παπάγου. Για την υλοποίηση ενός αυτόματος συστήματος στάθμευσης θα πρέπει να προηγηθούν όλες οι αναγκαίες  εκ του νόμου μελέτες όπως κυκλοφοριακή, αρχιτεκτονική, σκοπιμότητας, οικονομοτεχνική, βιωσιμότητας  και αποδοτικότητας καθώς και αν θα γίνει με χρηματοδότηση ή με ιδίους πόρους ή με παραχώρηση εκμετάλλευσης ή αν θα ενταχθεί σε κάποιο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα. Ηλίας Αποστολόπουλος Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου  Παπάγου - Χολαργού
Αγαπητέ Κύριε Στάικε, Απαντώντας στη με ημερομηνία 7 τρέχοντος μηνός επιστολή σας, με την οποία εκφράζετε την επιθυμία να προσφέρετε στο ΚΑΠΗ Χολαργού ένα πιάνο, για την ψυχαγωγία των μελών του και για την κάλυψη των αναγκών της χορωδίας του, επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά, για άλλη μία φορά, για τα ευγενικά αισθήματά σας απέναντι στη Δημοτική Αρχή και μένα προσωπικά και για την αγάπη σας στο δήμο μας, την οποία εκδηλώνετε συχνά και με κάθε ευκαιρία. Είναι πράγματι συγκινητικό, αγαπητέ Κύριε Στάικε, που δείχνετε τόσο συχνά τα ευγενικά σας αισθήματα στο δήμο μας. Αυτά τα αισθήματά σας μας δίνουν το κουράγιο και τη δύναμη να συνεχίσουμε το έργο μας, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν μερικοί συνδημότες, όπως είστε σεις, που μας συμπαραστέκονται και, όταν υπάρχει ανάγκη, στέκονται αρωγοί στις προσπάθειές μας. Ως προς την προσφορά σας ενός πιάνου στο ΚΑΠΗ Χολαργού, θέλω να σας πληροφορήσω ότι η ανάγκη αυτή καλύφθηκε πρόσφατα με προσφορά άλλου ιδιώτη. Επομένως και δεδομένου ότι οι ανάγκες του δήμου μας ποτέ δεν καλύπτονται, μπορούμε αν θέλετε να σκεφθούμε μαζί άλλο είδος προσφοράς, ώστε αυτή να καλύψει κάποια συγκεκριμένη ανάγκη. Είμαι πάντα στη διάθεσή σας και πιστεύω ότι σύντομα θα διευθετήσουμε από κοινού το όλο θέμα, ώστε να ικανοποιηθεί η επιθυμία σας να είστε και πάλι χορηγός του δήμου μας.   Με εκτίμηση και φιλία  Βασίλης Ξύδης Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού Υποναύαρχος Π.Ν. εα    
Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δημοτικός Σύμβουλος Κώστας – Πολυχρόνης Τίγκας έκανε προ Ημερησίας Διατάξεως, δύο Παρεμβάσεις – Προτάσεις  ανά μία για Χολαργό και Παπάγο.  Για Χολαργό Eγκαταλειμένα Οχήματα σε Δημόσιους Χώρους    Το ζήτημα αφορά κυρίως στη Δημοτική Κοινότητα Χολαργού, δεδομένου ότι στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου έχει επιλυθεί στο μεγαλύτερό του ποσοστό. Είναι πολύ εύκολο κάνοντας κάποιος μια βόλτα στους δρόμους του Χολαργού να διαπιστώσει ότι υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα εγκαταλειμμένα σε δημόσιους και δημοτικούς δρόμους.    Ενδεικτικά αναφέρω τις παρακάτω θέσεις όπου υπάρχουν εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα που βεβαίως δεν είναι και οι μοναδικές :   Οδός Πάτμου Παρκαρισμένο όχημα δίπλα στην πλατεία επί δύο και πλέον χρόνια.          ● Οδός Ψαρρών           Παρκαρισμένο όχημα επί άγνωστο χρονικό διάστημα.               ● Οδός Υμηττού           Στο ύψος του αριθμού 82 υπάρχει παρκαρισμένο όχημα επί δύο και πλέον χρόνια.          ● Οδός Αρτέμιδος           Κοντά στην οδό Αετιδέων υπάρχει παρκαρισμένο όχημα επί ένα χρόνο.   Είναι φανερό ότι τα προαναφερθέντα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα δεν είναι τα μόνα, υπάρχουν και άλλα πολλά. Σκοπός μου δεν είναι ούτε να σας απαριθμήσω τα οχήματα αυτά, αλλά ούτε και να υποκαταστήσω τις αρμόδιες προς τούτο Υπηρεσίες του Δήμου. Θέλω μόνο να αναδείξω το θέμα για να δραστηριοποιηθείτε ανάλογα.     Η ύπαρξη των εγκαταλελειμμένων αυτών οχημάτων δημιουργεί πολλά προβλήματα για το περιβάλλον, την υγεία και την ασφάλεια των κατοίκων, το παρκάρισμα, την απορροή των ομβρίων υδάτων και άλλα  πολλά.    Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία προβλέπονται διαδικασίες και μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Τα οχήματα αυτά χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά και μετά την απενεργοποίηση των καταλυτών τα υπόλοιπα μέρη τα λιώνουν.    Επίσης θα πρέπει να γίνει γνωστό ότι όχημα δεν επιτρέπεται  να μένει σταθμευμένο σε δημόσιους ή δημοτικούς χώρους για διάστημα  μεγαλύτερο των 30 ημερών, χρονικό διάστημα που μετά από άδεια της Δημοτικής Αρχής  μπορεί να φθάσει μέχρι τις 90 ημέρες.   Είναι βέβαιο ότι υπάρχουν πολλοί δημότες μας οι οποίοι δεν έχουν τη δυνατότητα απόσυρσης, αλλά και δεν γνωρίζουν τις  προβλεπόμενες διαδικασίες. Εξάλλου η απόσυρση φέρνει και ένα μικρό οικονομικό όφελος στο Δήμο της τάξεως των 55Ε ανά όχημα.   Από το Π.Δ. 116/5 Μαρτίου 2004 προβλέπονται όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες εναλλακτικής διαχείρισης των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής του.         Προτείνεται να γίνουν σχολαστικοί έλεγχοι από τη Δημοτική Αστυνομία  για  την  επισήμανση  και  καταγραφή  των εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων και στη συνέχεια την εκδήλωση όλων των διαδικασιών και την απόσυρση.  Τούτο θα σημάνει και τη βελτίωση σε κάποιο βαθμό και του πολύ μεγάλου ζητήματος του πάρκινγκ.  Το πρόβλημα είναι σοβαρό, αλλά η αντιμετώπισή του εύκολη. Θέλει όμως ισχυρή βούληση και πιστεύω ότι θα την επιδείξετε.  Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και την ενημέρωση εντός μηνός όπως προβλέπεται από τον κανονισμό.   Για Παπάγου Επέκταση Σχεδίου Πόλεως - Πολυκατοικίες ΑΟΟΑ  Ένα από τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι κάποιων πολυκατοικιών του πρώην Δήμου Παπάγου, αφορά στη νομική υπόσταση των κτισμάτων τους,  επί των παρακάτω οδών:             α.  Μακεδονίας και Χατζηκωνσταντή                ΟΤ 382 και Ρ47,                ΟΤ 381 και Ρ46,                ΟΤ 380,                ΟΤ 372(Συμπληρωματικό),                ΟΤ 378,                ΟΤ 375,                ΟΤ 369-370.             β.  Μαυραγάνη και Δογαροπούλου                ΟΤ 418 και Ρ.             γ. Πίνδου                ΟΤ 471,                ΟΤ 470 και Ρ6,                ΟΤ 464,                ΟΤ 461.                          δ. Νευροκοπίου και Εθνικής Αμύνης                ΟΤ 474 και Ρ3.             ε. Παπακωνσταντίνου και Αλιβιζάτου                ΟΤ 453 και Ρ.  Πιο συγκεκριμένα οι περιοχές που ευρίσκονται οι πολυκατοικίες αυτές, είχαν ενταχθεί στο σχέδιο με το από 29-5-1979 Π.Δ (ΦΕΚ 321/Δ/1979). Στη συνέχεια εκδόθηκαν νομίμως οικοδομικές άδειες για την ανέγερσή τους.  Αν και καταργήθηκε το προαναφερθέν Π.Δ. με την 3754/1981 απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας, τα κτίσματα είναι νομίμως υφιστάμενα καθότι ουδέποτε ακυρώθηκαν οι οικοδομικές άδειες. Οι κάτοικοι των πολυκατοικιών αυτών αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα. Συγκεκριμένα ύστερα από αίτηση  κατοίκων κάποιων από αυτές, για έκδοση αδείας βαφής της εξωτερικής επιφάνειας, η Πολεοδομία αρνήθηκε να την χορηγήσει γιατί έχει καταργηθεί η πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου βάσει της οποίας η περιοχή περιελήφθη στο σχέδιο και εκδόθηκαν οι άδειες οικοδομής.  Είναι συνεπώς οι πολυκατοικίες «νόμιμες», ως νομίμως κατασκευασθείσες, αλλά επειδή ευρίσκονται σε περιοχή που εκ των υστέρων προέκυψε εκτός σχεδίου πόλεως, στην ουσία είναι «παράνομες» αλλά «μη κατεδαφιστέες».   Τούτο είναι πολύ σοβαρό εάν αναλογισθεί κανείς ότι οι κάτοικοι των πολυκατοικιών αυτών δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν νόμιμες παρεμβάσεις ή συντήρηση  αυτών, πράγμα απόλυτα απαραίτητο αφού κατοικούνται επί αρκετά χρόνια. Ακόμη θα πρέπει να σκεφθούμε ότι οι άνθρωποι αυτοί σε περίπτωση ακραίου φαινομένου μπορεί να χάσουν ολόκληρη την περιουσία τους.  Οι άνθρωποι αυτοί που έχουν το πρόβλημα είναι δημότες μας και καταβάλουν κανονικά τα δημοτικά τέλη που τους αντιστοιχούν αλλά και όλες τις άλλες επιβαρύνσεις,   Στην περίπτωση αυτή η λύση στο πρόβλημα είναι η ε­πέ­κτα­ση του σχε­δί­ου πό­λε­ως. Ένας α­πό  τους ση­μα­ντι­κό­τε­ρους θε­σμούς του ελ­λη­νι­κού πο­λε­ο­δο­μι­κού Δι­καί­ου εί­ναι ο Ν. 1337/1983  ή ευ­ρέ­ως γνω­στός  ως νό­μος Τρί­τση,  ο ο­ποί­ος κα­θο­ρί­ζει τις ε­νέρ­γειες που εί­ναι α­να­γκαί­ες να γί­νουν για την υ­λο­ποί­η­ση της ε­πέ­κτα­σης του σχε­δί­ου πό­λε­ως. Βεβαίως και όλοι οι νόμοι που η Νομική Υπηρεσία του Δήμου καλλίτερα από εμένα γνωρίζει. Προτείνεται όπως, στα πλαίσια της σύνταξης του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου του πρώην Δήμου Παπάγου, που είναι σε εξέλιξη, εκδηλωθούν οι αναγκαίες ενέργειες, ώστε να επεκταθεί το Σχέδιο πόλεως και να περιληφθούν οι πολυκατοικίες αυτές.  Τούτο θα σημάνει και την οριστική, μόνιμη και πλήρη νομιμοποίηση των πολυκατοικιών και θα απαλλάξει τους δημότες αυτούς από ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα.   Το πρόβλημα είναι σοβαρό, θέλει όμως ισχυρή βούληση και πιστεύω ότι θα την επιδείξετε.   Παρακαλώ για τις ενέργειές σας και την ενημέρωση εντός μηνός όπως προβλέπεται από τον κανονισμό. του Κώστα – Πολυχρόνη Τίγκα Δημοτικού Συμβούλου Παπάγου - Χολαργού
Το νέο Τεύχος της Εφημερίδας 30 ΜΕΡΕΣ κυκλοφορεί και αυτή τη βδομάδα με τίτλο ‘’Χωρίς Βιβλία και καθηγητές , Όχι στις καταλήψεις!’’ Μέσα θα βρείτε θέματα πολιτικής, περιβάλλοντος, τοπικής διοίκησης και άλλα,  που αφορούν τον Δήμο μας. Αν επιθυμείτε να λαμβάνετε την εφημερίδα σε ηλεκτρονική μορφή κάθε Παρασκευή Πρωί, μπορείτε να στείλετε μια αίτηση στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο. Αλλιώς τηλεφωνήστε στο 2106561768. 
Τη Δευτέρα 10/10/2011 πραγματοποιήθηκε η συνδιάσκεψη των στελεχών, της Δημοτικής Παράταξης ‘’Ενεργοί Δημότες Παπάγου-Χολαργού’’, ύστερα από πρωτοβουλία του επικεφαλής , Δημήτρη Νικολάου. Η μεγάλη προσέλευση των στελεχών και ο παραγωγικός διάλογος που ακολούθησε, αποδεικνύουν ότι η παράταξη μας , που ήρθε πρώτη δύναμη στις εκλογές του 2010 παραμένει μεγάλη και δυνατή. Αποφασίστηκε λοιπόν, να γίνει νέο ξεκίνημα της παράταξης μας που μεταξύ των άλλων θα περιλαμβάνει τα εξής : Ομάδες εργασίας για διάφορα θέματα του δήμου. Λειτουργία γραφείου. Έκδοση εφημερίδας της παράταξης των Ενεργών Δημοτών Παπάγου-Χολαργού. Τακτικές συναντήσεις των στελεχών για ενημέρωση συζήτηση και λήψη αποφάσεων. Ομόφωνα τα στελέχη της παράταξης, εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στον ιδρυτή και επικεφαλής  Δημήτρη Νικολάου, ζητώντας του συγχρόνως να παραμείνει και να είναι υποψήφιος Δήμαρχος και στις επόμενες εκλογές το 2014. Καταδικάστηκε από όλους τους ομιλητές, η αδικαιολόγητη απουσία καθώς και η διασπαστική και αντιδεοντολογική συμπεριφορά ορισμένων στελεχών, για τα οποία όμως αποφασίστηκε ότι ‘’οι πόρτες’’ τις παράταξης θα είναι ανοιχτές. Ακόμη μπορούν να συμμετέχουν στην νέα λειτουργία της παράταξης, με τον όρο να αποδεχτούν τις αρχές και την οργάνωση που θα δημιουργηθεί άμεσα. Ενεργοί Δημότες Παπάγου-Χολαργού Ο Επικεφαλής Δημήτρης Νικολάου  12-10-2011
Σελίδα 408 από 411

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.