Δέκα τρόποι για να νικήσεις τη ζέστη φέτος το καλοκαίρι

Κατηγορία Κουλτούρα
10 Ιουνίου 2018
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Ο δεκάλογος της αντιμετώπισης της ζέστης που ήρθε πλέον στη ζωή μας περιλαμβάνει

απλό σαλάτες έως αντιηλιακά, κι από βαμβακερά έως επιθέματα νερού. Ιδού:

Είστε πρωϊνοί τύποι;

Τράπεζα, σουπερμάρκετ ή οποιαδήποτε άλλη δουλειά καλό είναι να γίνει νωρίς, Σηκωθείτε πρωί και προσπαθήστε να τελειώσετε όποιες υποχρεώσεις έχετε προτού σηκωθεί ψηλά ο ήλιος κι αρχίσει να καίει. Επίσης, αποφύγετε την υπερβολική δραστηριότητα σε εξωτερικούς χώρους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Είναι καλύτερα να ασκείστε ή να κάνετε τζόκιν νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

Γυαλιά, ασπίδα προστασίας

Ξεκουράζουυν, προστατεύοουν τα μάτια σας από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου και δίνουν και στυλ: φορέστε γυαλιά απαραιτήτως.

Μήπως ξεχάσατε να πιείτε νερό ή χυμό;

Προκειμένου να μείνετε ενυδατωμένοι πιείτε τουλάχιστον 1- με 12 ποτήρια νερό την ημέρα. Θυμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το σώμα χάνει υγρά μέσω του ιδρώτα. Μπορείτε επίσης να αντιμετωπίσετε τη ζέστη πίνοντας παγωμένους χυμούς ή τρώγοντας παγωμένα φρούτα - σε λογικές ποσότητες, να εξηγούμεθα.

Βγάλτε τον ήλιο από το σπίτι

Εμποδίστε τον ήλιο και τη ζέστη κλείνοντας τις κουρτίνες και τα στόρια σε γραφείο και σπίτι.

Βαμακερά ρούχα και καπέλο - το τελευταίο απαραιτήτως

 Βγάλτε τα καλοκαιρινά σας από την ντουλάπα και φορέστε το καπέλο σας για να προστατεύσετε το κεφάλι σας από τον καυτό ήλιο.Τα χαλαρά, βαμβακερά ρούχα είναι η καλύτερη επιλογή για το καλοκαίρι.

Παλιό και δοκιμασμένο: δροσίστε το στρώμα σας

Πριν ξαπλώσετε, δροσίστε το στρώμα σας τοποθετώντας πάνω του, αλλά και στα σεντόνια, παγοκυψέλες από σιλικόνη

Και μια «μαμαδίστικη» ερώτηση: αντιηλιακό βάλατε;

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το δέρμα σας μαυρίζει. Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο, βάλτε αντιηλιακό πριν βγείτε έξω.

Αποσυμφορείστε την πίεση σε σημεία - κλειδιά

Βάλτε ένα; μπουκάλι παγωμένου νερού στα μέρη που δέχεστε πίεση- τους αγκώνες, τους καρπούς και πίσω από τα γόνατα αν νιώθετε ότι η θερμοκρασία του σώματός σας έχει ανέβει,

Νιώστε τη δροσιά του νερού δις ημερησίως

Καντε ένα κρύο ντους τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, καθώς βοηθάει την θερμοκρασία του σώματος να παραμείνει χαμηλή. Η αλόη επίσης είναι σπουδαίο δροσιστικό.

Σαλάτες οι δροσιστικές. Ποια λαχανικά περιέχουν σημαντική ποσότητα νερού

Βάλτε στο διαιτολόγιό σας σαλάτες τουλάχιστον μία φορά την ημέρα;. Μπορείτε να συμπεριλάβετε λάχανο, καλαμπόκι και αγγούρι στη σαλάτα σας, καθώς περιέχουν σημαντική ποσότητα νερού.

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.