Αμφίρροπος ήταν ο αγώνας ανάμεσα στον Αττικό και τον Χολαργό, στον οποίο οι δύο ομάδες αναδείχθηκαν ισόπαλες με σκορ 1-1. Στο 25΄ο Μαλισώβας πέτυχε το 0-1. Το τελικό 1-1 διαμόρφωσε ο Χατζίτζε στο 40΄. Στο 76΄αποβλήθηκε ο Χάλος.Διαιτητής ήταν ο Τριτσώνης και βοηθοί του οι Γεωργακόπουλος και Τσολάκης. ΑΤΤΙΚΟΣ: Μπαντουράκης, Κασσούνης, Κωτούλιας, Φιλιόπουλος Σ., Γραμματικόπουλος, Χατζίτζε, Φιλιόπουλος Δ., Χαλβατζής, Τσεκούρας (89' Τζαβέλλας), Δεμερτζής (74' Τζωρτζάτος), Συμεωνίδης (76' Τζωτζάτος). ΧΟΛΑΡΓΟΣ: Γιαννόπουλος, Λιούκας (70' Κόκαλης), Μαρτίνης (15' Χάλος), Θύμιος, Σπυρόπουλος, τζέλλης, Τσίρος (46' Ατματζίδης), Κοκκίδης, Αντωνόπουλος, Μαλισιώβας, Αγγελούσης. ΠΗΓΗ: onsports.gr
Ο Δήμος άλλαξε τις σακούλες στους κάδους και άφησε τις γεμάτες με σκουπίδια σακούλες στο πεζοδρόμιο.
Η επιθετικότητα των σκύλων, δηλαδη επιθετικότητα από σκυλιά προς άλλα σκυλιά, μπορεί να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Είναι συχνό φαινόμενο τα σκυλιά να δείχνουν κάποιο βαθμό ''μη ανεκτικότητας'' προς άλλα σκυλιά - συντρόφους τους. Επίσης, σκυλιά κάθε ράτσας μπορεί να είναι επιθετικά προς άλλα σκυλιά. Μερικές συμβουλές για το πως μπορείτε να διαχειριστείτε παραπάνω από ένα σκύλο μέσα σε ένα σπίτι: 1) ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ Πρέπει να ξέρετε το χαρακτήρα του κάθε σκύλου σας. Αν είναι άνετος και έχει αυτοπεποίθηση ή αν είναι ανασφαλής και αμυντικός. Αν γενικά δέχεται ή όχι άλλα σκυλιά. Αν λοιπόν έχετε πολλά σκυλιά θα πρέπει να αναγνωρίζετε τι τους προκαλεί επιθετική συμπεριφορά όταν είναι όλα μαζί (πχ κουδούνι πόρτας, ώρα φαγητού, παιχνίδια) για να τα αποφεύγετε. 2) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ Κάθε σκυλί είναι ένα ζώο. Σίγουρα προτιμά να σας έχει όλο δικό του παρά να σας μοιράζεται με άλλα σκυλιά. Αν έχετε όμως πολλά σκυλιά μπορείτε με διάφορα κόλπα να ηρεμήσετε τις καταστάσεις, όπως: ΚΛΟΥΒΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ - CRATE ΣΤΕΙΡΩΣΗ - ιδιαίτερα αν τα σκυλιά είναι του ίδιου φύλου, όπου υπάρχει πάντα μεγαλύτερη επιθετικότητα ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ - ένα κουτάβι δεν έχει συνήθως πρόβλημα με ενήλικα σκυλιά όμως τα ενήλικα ίσως δεν το δεχτούν εύκολα 3) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ Χρησιμοποιήστε θετικές μεθόδους (επιβράνευση) για να μάθουν τις βασικές εντολές, όπως ''κάτσε'', ''έλα'', ''μείνε''. Δουλέψτε πολύ με το να μπορείτε να τραβάτε την προσοχή τους και να σας ακούν, παρά τις ''σειρήνες΄'' γύρω τους. 4) ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ  ΜΕ ΑΛΛΑ ΖΩΑ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΒΛΕΨΗ Ισως είναι καλό να έχετε σε χωριστά δωμάτια τα σκυλιά σας ακόμα και αν τα πάνε καλά, όταν λείπετε. Ένα αγαπημένο μπαλάκι ή μία παρεξήγηση με ένα...κόκκο τροφής μπορει΄να γίνει αιτία μάχης. 5) ΣΤΕΙΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ Η στείρωση θηλυκών και αρσενικών σκύλων πρέπει να γίνεται όσο νωρίτερα είναι δυνατό. Εκτός από το ότι δεν συμβάλλετε στο πρόβλημα υπερπληθυσμού των αδέσποτων ζώων, μειώνετε τις τάσεις επιθετικότητας λόγω σεξουαλικών ορμονών. Η ζωή σας μπορεί να γίνει πραγματικό μαρτύριο με δύο αρσενικά που θα διεκδικούν τη μία θηλυκιά σας. 6) ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ Όλα τα σκυλιά ''ζουν για να παίζουν''. Το παιχνίδι αποτελεί ταυτόχρονα και κοινωνικοποίηση. Πρέπει όμως να έχετε τον έλεγχο για να μην ξεσπάσει ζήλια την ώρα του παιχνιδιού. Ως αρχηγός της αγέλης, θα πρέπει να παρατηρείτε και να διακόπτετε το παιχνίδι αν κάποιος σκύλος το παρακάνει. 7) ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΛΟΥΡΙ ΣΤΗ ΒΟΛΤΑ Άσχετα με το πόσο καλό είναι το σκυλί σας, η βόλτα με λουρί είναι κανόνας για τη δική του ασφάλεια αλλά και για των άλλων ζώων (πχ γάτες). Αν το σκυλί σας ζει στον κήπο θα πρέπει να έχετε καλή περίφραξη ώστε να μην μπορεί να φύγει. 8) ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΝΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΘΕ ΣΚΥΛΟΥ ΣΑΣ Δεν αποτελεί εγγύηση ότι ο σκύλος δεν θα γίνει επιθετικός αλλά σίγουρα είναι χρήσιμο να γνωρίζει από μικρός άλλα σκυλιά και να παίζει μαζί τους. Ίσως η υιοθεσία ενός ενήλικου σκύλου, του οποίου μπορείτε να γνωρίζετε την προσωπικότητα, είναι καλύτερη λύση. Τίνα Παπαδάκη          
%PM, %13 %497 %2011 %12:%Νοε

Αφιέρωμα "Αυτισμός"

Ο αυτισμός είναι μια ισόβια αναπτυξιακή διαταραχή, μια αναπηρία που εμποδίζει τα άτομα να κατανοούν σωστά όσα βλέπουν, ακούν και γενικά αισθάνονται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στις κοινωνικές σχέσεις, την επικοινωνία και τη συμπεριφορά τους. Τα αυτιστικά άτομα πρέπει να μάθουν, με πολύ μεγάλο κόπο, φυσιολογικά πρότυπα λόγου και επικοινωνίας και σωστούς τρόπους να συνδέονται με ανθρώπους, αντικείμενα και γεγονότα. Οι μέθοδοι εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται είναι περίπου όμοιοι με αυτούς, που επιστρατεύονται για άτομα, που έχουν υποστεί κάποιο εγκεφαλικό επεισόδιο. Ο αυτισμός είναι μια από τις πιο δυσνόητες και αινιγματικές καταστάσεις. Μέχρι σήμερα, δεν έχει βρεθεί θεραπεία για τον αυτισμό. Τι προκαλεί τον αυτισμό; Ο αυτισμός είναι μία εκ γενετής διαταραχή του εγκεφάλου, που επηρεάζει τον τρόπο που ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί τις πληροφορίες. Η αιτία εξακολουθεί να παραμένει άγνωστη. Κάποιες έρευνες υποδεικνύουν ένα νευρολογικό πρόβλημα, που επηρεάζει εκείνα τα τμήματα του εγκεφάλου, τα οποία επεξεργάζονται τη γλώσσα και τις πληροφορίες, που δίνουν οι αισθήσεις. Ίσως υπάρχει μια δυσαναλογία κάποιων συγκεκριμένων νευροχημικών ουσιών στον εγκέφαλο. Γενετικοί παράγοντες μπορεί μερικές φορές να εμπλέκονται. Τελικά, ο αυτισμός μπορεί να είναι απόρροια ενός συνδυασμού διαφόρων αιτιών. Δεν είναι υπαίτιοι οι γονείς που το παιδί τους έχει αυτισμό. Οι ερευνητές συμφωνούν ότι ο αυτισμός φαίνεται να προκαλείται από κάποιο φυσικό πρόβλημα στον εγκέφαλο.  Ποιο είναι το πιο κοινό πρόβλημα στον αυτισμό; Τα άτομα με αυτισμό έχουν εξαιρετική δυσκολία στην εκμάθηση γλώσσας και τηνανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και τις διαπροσωπικές σχέσεις με άλλους ανθρώπους.  Πόσο συχνός είναι ο αυτισμός; Ο αυτισμός είναι μία από τις μείζονες αναπτυξιακές διαταραχές. Παρουσιάζεται σε ένα με δύο παιδιά σε κάθε χίλια που γεννιούνται (επιπολασμός 1,5:1.000). Σύμφωνα με παλαιότερες επιδημιολογικές έρευνες, περίπου 4 έως 5 άτομα σε κάθε 10.000 έχουν κλασικό (ή τυπικό) αυτισμό, και περίπου 20 άτομα σε κάθε 10.000 παρουσιάζουν αυτιστικές τάσεις. Σύμφωνα με τις τελευταίες επιδημιολογικές έρευνες, στην Ευρώπη, τα ποσοστά των ατόμων που εμφανίζουν αναπτυξιακές διαταραχές του φάσματος του αυτισμού ανέρχονται σε 58 σε κάθε 10.000. Με βάση αυτά τα δεδομένα, υπολογίζεται πως στην Ελλάδα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 4.000 έως 5.000 παιδιά και ενήλικα άτομα με κλασικό αυτισμό και 20.000 έως 30.000 με αυτιστικού τύπου διαταραχές ανάπτυξης.  Ποιους προσβάλλει ο αυτισμός; Ο αυτισμός παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο, σε όλες τις φυλές, τις εθνικότητες και τις κοινωνικές τάξεις. Τέσσερα στα πέντε άτομα με αυτισμό είναι άρρενα(αγόρια).  Πώς επηρεάζει ο αυτισμός την συμπεριφορά; Εκτός από τα σοβαρά προβλήματα στη γλώσσα και τις κοινωνικές σχέσεις, τα άτομα με αυτισμό βιώνουν συχνά μια τρομερή υπερκινητικότητα ή ασυνήθιστη παθητικότητα στις καθημερινές τους δραστηριότητες, καθώς επίσης και στις σχέσεις τους με τους γονείς τους, τα μέλη της οικογένειας και τα άλλα άτομα. Τα άτομα με αυτισμό απολαμβάνουν συχνά τις ίδιες ψυχαγωγικές δραστηριότητες με τα άτομα, που δεν πάσχουν από κάποια αναπηρία. Συχνά, τους αρέσει η μουσική, το κολύμπι, η πεζοπορία, το τραγούδι, η ιππασία και άλλες δραστηριότητες. Συχνά τα άτομα με αυτισμό μπορεί να έχουν ένα συγκεκριμένο ενδιαφέρον σε κάποια δραστηριότητα στην οποία να έχουν γίνει "ειδικοί". Θέματα για συγκεκριμένα ενδιαφέροντα μπορεί να είναι το δελτίο καιρού, οι διαδρομές λεωφορείων, η γεωγραφία, οι μάρκες αυτοκίνητων, οι αθλητικές ειδήσεις, κ.λπ.. Για άλλα άτομα, τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα μπορεί να είναι πράγματα που ερεθίζουν τις αισθήσεις τους, όπως το να βλέπουν το νερό να τρέχει και να χάνεται στην αποχέτευση, να ξεφυλλίζουν τις σελίδες ενός βιβλίου, να κουνούν ένα κομμάτι σύρμα, να τρίβουν τα χέρια τους σε συγκεκριμένα υφάσματα, κ.α..  Πόσο σοβαρά είναι τα προβλήματα συμπεριφοράς στα άτομα με αυτισμό; Στον αυτισμό, τα προβλήματα συμπεριφοράς κυμαίνονται από πολύ σοβαρά έως πολύ ελαφριάς μορφής. Τα σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς εκδηλώνονται με τη μορφή πολύ ασυνήθιστης, επιθετικής και, σε κάποιες περιπτώσεις, ακόμα καιαυτοκαταστροφικής συμπεριφοράς. Αυτοί οι τρόποι συμπεριφοράς μπορεί να είναι επίμονοι και πολύ δύσκολο να αλλάξουν. Στην πιο ελαφριά του μορφή, ο αυτισμός μοιάζει με μαθησιακή δυσκολία. Συχνά, όμως, ακόμα και άτομα που πάσχουν από ελαφριά μορφή αυτισμού έχουν σημαντικές αναπηρίες στην καθημερινή τους ζωή, λόγω των ελλείψεων τους στους τομείς της επικοινωνίας και των κοινωνικών σχέσεων.  Παρουσιάζεται ο αυτισμός σε συνδυασμό με άλλες αναπηρίες; Ο αυτισμός μπορεί να υπάρχει μόνος του ή σε συνδυασμό με άλλες αναπτυξιακές διαταραχές, όπως νοητική καθυστέρηση, δυσκολίες στη μάθηση, επιληψία, κώφωση, τύφλωση, κ.α.. Οι περιπτώσεις αυτισμού παρουσιάζονται σε ένα συνεχές φάσμα από πιο ελαφριές έως και πολύ σοβαρές περιπτώσεις. Κάποια άτομα μπορεί να έχουν πολύ πιο βαριά αυτιστική συμπεριφορά, ενώ κάποια άλλα με αυτισμό να έχουν πιο ήπιες μορφές του.  Ποια είναι η διαφορά του αυτισμού από τη νοητική καθυστέρηση; Τα περισσότερα παιδιά με νοητική καθυστέρηση (νοητική υστέρηση) αναπτύσσουν ικανότητες με έναν ομοιογενή ρυθμό μάθησης, παρόλο που είναι πιο αργός από εκείνον των παιδιών της ίδιας ηλικίας. Τα άτομα με αυτισμό παρουσιάζουν αποκλειστικά ανομοιογενή εξέλιξη ικανοτήτων. Τείνουν να έχουν ελλείψεις σε συγκεκριμένους τομείς, με πιο κοινή την δυσκολία τους να επικοινωνήσουν και να συνδεθούν με τους άλλους, ενώ συχνά αναπτύσσουν πολύ μεγαλύτερες ικανότητες σε κάποιους άλλους τομείς, π.χ. μνήμη. Είναι σημαντικό να διαχωρίσουμε τον αυτισμό από την νοητική καθυστέρηση ή από άλλες διαταραχές. Η λανθασμένη διάγνωση θα οδηγήσει σε λανθασμένη θεραπεία και εκπαίδευση.  Μπορούν να βοηθηθούν τα άτομα με αυτισμό; Ναι, ο αυτισμός μπορεί να αντιμετωπιστεί. Μελέτες δείχνουν ότι όλα τα άτομα με αυτισμό μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά με την κατάλληλη θεραπευτική και εκπαιδευτική αντιμετώπιση. Πολλά άτομα με αυτισμό δείχνουν τελικά μεγαλύτερη ανταπόκριση στους άλλους καθώς μαθαίνουν να κατανοούν τον κόσμο γύρω τους. Τα προγράμματα παρέμβασης πρέπει να οργανώνονται από ειδικώς εκπαιδευμένους δασκάλους, σε προγράμματα αυστηρά δομημένης διάρθρωσηςπου δίνουν έμφαση στην ατομική καθοδήγηση. Τα άτομα με αυτισμό μπορούν να μάθουν να λειτουργούν στο σπίτι και στην κοινότητα. Κάποια μπορούν να μάθουν να ζουν μια σχεδόν φυσιολογική ζωή. Πηγή: Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων
Εδώ και μήνες, ένα από τα πλέον περίοπτα και ομορφότερα σημεία του Παπάγου, ο γήλοφος και τα πέριξ του Ι.Ν «Αγία Σκέπη» έχει μετατραπεί σε κάτι ανάμεσα σε πεδίο μάχης και βαρύ εργοτάξιο. Το άκρον άωτον του παραλογισμού και τελευταία πράξη του πολύμηνου δράματος είναι φυσικά ο αποκλεισμός του τμήματος της Λ. Κύπρου μπροστά από την είσοδο του Γυμνασίου – Λυκείου όπου ένα έμπειρο μάτι αντιλαμβάνεται ότι επελέγη μια ακριβή μέθοδος επεμβάσεως (κλασική εκθεμελίωση των πάντων κατά τα τοπικά ειωθότα) ενώ ίσως εκείνο που θα αρκούσε θα ήταν ένα «φανάρι» τροχαίας στο συγκεκριμένο σημείο, για να ελέγχεται η ροή των αυτοκινήτων, χωρίς ανασκαφές, ακριβές αναπλάσεις και ταλαιπωρίες. Δυστυχώς, και ενώ τα «έργα» έχουν αρχίσει από το καλοκαίρι, φαίνεται  πως υπήρξε αστοχία στο χρόνο υλοποίησης και έτσι φτάσαμε Νοέμβριο μήνα, τα σχολεία έχουν αρχίσει κοντά δυο μήνες πριν και ακόμα το έργο δεν έχει παραδοθεί, με τη συνεπακόλουθη ταλαιπωρία μαθητών και καθηγητών, εποχούμενων, επισκεπτών, κλπ εφόσον το νευραλγικότατο αυτό κομμάτι της Λ. Κύπρου, εισόδου του προαστίου έχει κλείσει επί μήνες  και όλων όσοι υφίστανται την επιβάρυνση από τις αλλαγές της κυκλοφορίας κοκ. Η  σουρεαλιστική  εικόνα, η οποία ήταν απλά κακή πριν το Πάσχα (!),  επιδεινώνεται από τότε διαρκώς και έχει εξελιχθεί σε αισθητική  και λειτουργική ενόχληση λόγω του ότι το συγκεκριμένο σημείο αποτελεί κυκλοφοριακό και πολυλειτουργικό κόμβο, συνδεόμενο με τη Λ. Μεσογείων οπότε και αναμενόμενο, υπάρχει και πυκνότατη κυκλοφοριακή ροή.  Έτσι, κάθε τυχαίος αυτόπτης παρατηρητής, είτε ανυποψίαστος επισκέπτης είτε κάτοικος, ασχέτως του αν έχει εντρυφήσει στις μεταμοντέρνας εκδοχής χρόνιες κονστρουκτιβιστικές εμμονές των δημοτικών μας αρχόντων απλά απορεί για το νόημα των συγκεκριμένων επεμβάσεων, ιδίως τώρα, λες και σε αυτή ντε, την άκρως δυσμενή στιγμή που δεν γνωρίζουμε τι μας ξημερώνει σε προσωπικό επίπεδο αλλά και γενικότερα, το μόνο μέλημα της διευρυμένης «Καλλικρατικής» αρχής επιβάλλεται να είναι η εκ βάθρων εκθεμελίωση του γραφικού λοφίσκου του ιερού ναού της Αγίας Σκέπης με συνεχείς εργολαβικές «εφόδους» στο συγκεκριμένο σημείο, τη μια μετά την άλλη ωσάν να πρόκειται περί στρατιωτικών επιχειρήσεων και όχι έργων καλλωπισμού.  Εξ ου και οι αντιδράσεις των περιοίκων, δίκαιες ή μη, σχετικά με την «ανάπλαση» του περιβόλου της Αγίας Σκέπης όπου αν οι σκοποί ήταν αγαθοί, εφόσον ο χώρος είχε ήδη  αναπλαστεί, -και επιτυχημένα- πριν σχετικά λίγα χρόνια και οι δημότες ήταν ευτυχισμένοι, θα αρκούσε  μια απλή επισκευή, ένα «φρεσκάρισμα» των ρείθρων του πεζοδρομίου και του οδοστρώματος  και όχι η συνήθης αποξήλωση των πάντων.  Τίθεται λοιπόν η αυτονόητη ερώτηση:  «Μα τελικά ποιες είναι οι προτεραιότητες σε μια τόσο δύσκολη περίοδο που και το κάθε ευρώ μετράει; » Απάντηση: Κοινωνική αλληλεγγύη, βοήθεια στους ηλικιωμένους, προστασία ανέργων, αυτές είναι μερικές άμεσες προτεραιότητες την εποχή του μνημονίου και όχι τα «τσιμεντώματα». Ακόμα και στο «υψηλό» προάστιο μας. Δόξα τω Θεώ το προάστιο έχει καλά διαμορφωμένους χώρους και δε χρειάζεται τόσο πολυέξοδες αναπλάσεις. Ακόμα και εάν όλα είναι σωστά κοστολογημένα, και πάλι γνώμη μας, οι εκ βάθρων εκθεμελιώσεις και «επιθετικές» αναπλάσεις στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή φαίνεται σαν σπατάλη χρημάτων.  Οπότε τελικά ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ; Ή όπως λέει και ο ποιητής «στα σκοτεινά πηγαίνουμε, στα σκοτεινά προχωρούμε;». Γρηγόρης Μαλούκος
ΠΕΡΙΣΣΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΑΠΑΓΟΥ 54-60Μεγάλη νίκη εκτός έδρας για την ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΠΑΠΑΓΟΥ απέναντι στον 2ο της βαθμολογίας και με 6 νίκες σε 7 αγώνες οδηγεί την κούρσα στο 2ο όμιλο της Β΄ΕΣΚΑ.
Την πρώτη εκδήλωση μετά από την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου πραγματοποίησε η Τ.Ο. Παπάγου-Χολαργού. Την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου έγινε η εκδήλωση-συζήτηση με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο, με ομιλήτρια την Καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών και πρ. Υπουργό και Βουλευτή κα Κέλλυ Μπουρδάρα. Στην αρχή της εκδήλωσης η Πρόεδρος κα Μαρία Καλαποθαράκου περιέγραψε την προσφορά και την προσωπικότητα της κα Μπουρδάρα, η οποία έχει υπηρετήσει την Πατρίδα ως Υπουργός, ως Βουλευτής και ως Αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων και πάντοτε χαρακτηρίστηκε από επιτυχία. Επίσης η Πρόεδρος ανακοίνωσε ότι είναι μέλημα της Τ.Ο. να γίνονται τέτοιου είδους εκδηλώσεις με την ύπαρξη πάντοτε του διαλόγου. Η κα Μπουρδάρα αφού ευχαρίστησε την Τ.Ο. για την πρόσκληση συνεχάρει το νέο Διοικητικό Συμβούλιο και ευχήθηκε κάθε επιτυχία. Στην τοποθέτηση της μίλησε για τις τελευταίες εξελίξεις και ειδικότερα ότι επι τέλους μετά από μήνες που έχει προτείνει η Ντόρα Μπακογιάννη τον σχηματισμό Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας, τα δυο μεγάλα κόμματα προχωρούν σε αυτό το βήμα. Αναφέρθηκε στις ευθύνες που έχει η Νέα Δημοκρατία για την καθυστέρηση του σχηματισμού Κυβέρνησης συνεργασίας και ότι είναι έκθετη στους Ευρωπαίους. Επίσης μίλησε και για τα μεγάλα λάθη της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και προσωπικά του Γιώργου Παπανδρέου. Τέλος μίλησε για την ευρωπαϊκή παρουσία της ΔΗΣΥ και της Ντόρα Μπακογιάννη και τον θετικό αντίκτυπο που έχουν οι θέσεις της ΔΗΣΥ στην Ευρώπη. Έκλεισε την ομιλία της με την παρότρυνση προς τα μέλη της Τ.Ο. να βρίσκονται σε προεκλογική εγρήγορση γιατί η ημέρα των εκλογών δεν είναι μακριά και η ΔΗΣΥ θα δώσει ένα δυναμικό παρόν και θα είναι ένα από τα κόμματα του Κοινοβουλίου μετά από αυτές. Μετά την ομιλία της κα Μπουρδάρα πολλά μέλη και φίλοι έθεσαν ερωτήματα και τοποθετήσεις που έδωσαν το έναυσμα για μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση. Κατά την συγκρότηση σε Σώμα των εκλεγμένων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Τ.Ο. Παπάγου-Χολαργού εκλέχτηκαν: Πρόεδρος: Καλαποθαράκου Μαρία Αντιπρόεδρος: Πορτελάνος Νάσος Γραμματέας: Στέλιου Κατερίνα Ταμίας: Παπαδόπουλος Αυγερινός Υπ. Γυναικών: Σπυροπούλου Ρούλα Υπ. Κοινωνικών Φορέων: Γεωργίου Αφροδίτη Υπ. Νέων Επιχειρηματιών & Νεολαίας: Παϊτέρης Αλέξης Υπ. Οικονομίας, Ανάπτυξης & Ιδιωτικού Τομέα: Ραγκαβάς Χρήστος Υπ. Συνδικαλισμού & Δημοσίου Τομέα: Λιναρδάτος Χαράλαμπος     Πέρα από τα προαναφερόμενα μέλη, το συμβούλιο απαρτίζεται και από 4 ex officio μέλη βάσει εγκυκλίου του Κινήματος. Αυτά είναι : Φιλιππακόπουλος Κωνσταντίνος, Μέλος Κεντρικής Επιτροπής & Πολιτικό Στέλεχος Β’ Αθηνών , Ευαγγελοπούλου Ελένη, Δημοτική Σύμβουλο Παπάγου-Χολαργού, Πατεργιαννάκη Νικόλαο, Δημοτικό Σύμβουλο Παπάγου-Χολαργού και      Το  Συμβούλιου στο άμεσο χρονικό διάστημα θα προχωρήσει σε δράσεις που θα αναδείξουν τα τοπικά προβλήματα και θα δώσει διεξόδους επίλυσης τους. Καθώς επίσης και θα ανοίξει έναν διάλογο με τους πολίτες του Δήμου μας για τα μεγάλα προβλήματα της Πατρίδος μας. Η Δημοκρατική Συμμαχία Παπάγου-Χολαργού είναι ανοιχτή προς κάθε δημόσιο ή ιδιωτικό κοινωνικό φορέα (Δήμο, σωματεία, σύλλογοι κτλ.) για συνεργασία με γνώμονα μόνο το συμφέρον της πόλης μας, των πολιτών της και της Πατρίδος μας, για να κάνουμε την Ανατροπή στην πράξη.
Κύριοι,  Έχουμε πρόβλημα στην Μακεδονίας από Αργυροκάστρου, να περπατήσουμε στο πεζοδρόμιο και να πάμε στις 2 οδοντιάτρους που υπάρχουν , λόγω των ελαιόδεντρων, σκουπιδοτενεκέδων κτλ, που υπάρχουν στο μοναδικό αριστερό πεζοδρόμιο. Χρειαζόμαστε ελεύθερο πεζοδρόμιο, και σε ύψος 2.5 μ., να περνάμε, και να μην χάσουμε τη ζωή μας στην άσφαλτο. Επίσης, στη Κύπρου, στο Λύκειο, χρειαζόμαστε ένα καλό ευδιάκριτο πεζοδρόμιο, να περπατάμε προς το μετρό και αντίθετα, λόγω των έργων, και επερχομένου του Χειμώνα και των Βροχών. Ευχαριστούμε              ΔΓ
Σελίδα 769 από 783

Σχόλια αναγνωστών

Εφημερίδα

download print

Καιρός

EMAIL Επικοινωνίας

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.